3d ultralyd

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Har vært på 3d, anbefales :) men babyen ville ikke vise seg frem så fikk time dagen etter.. Så måtte inn to ganger ja, og den siste gangen ville hun vise seg litt :D hadde i meg en cola, det hjalp.. så trekkene og sånn og det er jente fortsatt. Hun ligner endel på storesøster :p ser familielikheten for å si det sånn. Noen flere som skal snart?

image.jpg

Så gøy! Fine bildet :)
Skal den 30.07, gleder meg sånn!

Så gøy :) Tenkte å dra i uke 30. Storesøster ble født i uke 30 så litt artig å se lillesøster og hvor stor hun er på samme tid :)

Har vært på 3d, anbefales :) men babyen ville ikke vise seg frem så fikk time dagen etter.. Så måtte inn to ganger ja, og den siste gangen ville hun vise seg litt :D hadde i meg en cola, det hjalp.. så trekkene og sånn og det er jente fortsatt. Hun ligner endel på storesøster :p ser familielikheten for å si det sånn. Noen flere som skal snart?

Vis vedlegget 126662
Så kjekt ☺️ hvor langt er du på vei? Tror vi må på 3D ul ja ☺️

Jeg skal ikke før 01.09. Er da 29+3. Ca da vi var med storebror også:) gleeeeder meg :D

Aww herlig :) Jeg skal på tirsdag, gleder meg veldig!!

Jeg skal 13 august. Er 28 uker da:)

Gled dere :D har vært på 3d ved 27 uker tidligere (med førstemann), var det samme. Så en liten, blubbete bebis ;) kjempeartig. men det som er med å gå etter uke 27 er at da kan den som utfører UL se litt mer individuelle forskjeller. Nå i uke 24 vokser de omtrent ganske likt fortsatt, men etter uke 27 begynner de å f.eks vise individuelle lengdeforskjeller fortalte gynekologen meg. Det er jo moro å se om ungene blir lange eller korte eller midt på treet :D

Foreløbig estimert vekt så ut til å være 3600g/3700g. Første var 3 700g så vi får se.

Back
Topp