3D ultralyd

Septembermamma91

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Hei!
Jeg lurte på om det er noen fler som skal på 3D ul jeg? Når skal dere i det tilfellet?

Jeg har fått time 22/6 og er da 28+3.

Har lyst, men skal på sykehuset på UL når jeg er 28 uker, så vet ikke om jeg vil bruke penger på det da. Er jo ikke 3D på sykehuset men

Okei, nei det forstår jeg godt da! Men det er litt annerledes med 3D. Jeg synes bare det er kos å få se lille baby igjen jeg. ❤️
Synd at det er så dyrt egentlig, synes alle gravide skulle fått tilbud om det siden det er så kos!

Samboeren synes det er for dyrt.
Vi skal på ul da jeg er 32 +1 uker, noen sa til meg at det er fordi morkaka lå foran og nedover. Så da får vi jo se lille skatten vår. Og jeg skal til gyn min til fast time da jeg er 27 +5, tenkte å spørre om hu kunne ta ul da også.

Vi skal det, men tenker det ikke blir før jeg er ca i uke 30 :)

Var på ul i dag(23+4) og ettersom at de har 3D på sykehuset så fikk vi det, hun gjemte seg, så fikk ikke sett så mye da. Var på 3D ul med førstemann i uke 26-27 og det var en kjempefin opplevelse, tror det er rundt uke 26-28, 3D vil være best. :)

Så moro at det er fler som skal på det. Jeg var på det med førstemann også, og synes det var veldig koselig❤️

Var på ul i dag(23+4) og ettersom at de har 3D på sykehuset så fikk vi det, hun gjemte seg, så fikk ikke sett så mye da. Var på 3D ul med førstemann i uke 26-27 og det var en kjempefin opplevelse, tror det er rundt uke 26-28, 3D vil være best. :)
Ja de sier at uke 26-28 er de beste mnd å ta 3D ultralyd, for da er barnet ikke for stort og ikke for lite:)

Vi er litt usikre. Men mannen har veldig lyst faktisk :P mulig vi velger det :)

Vi skal ha med de kommende bestemødrene også, så det blir stas for de. ❤️
Jeg har hørt at det er best mellom uke 26 og uke 30 jeg. Håper ikke min er for sent iforhold til å få bra bilder.

Vi skal ha med de kommende bestemødrene også, så det blir stas for de. ❤️
Jeg har hørt at det er best mellom uke 26 og uke 30 jeg. Håper ikke min er for sent iforhold til å få bra bilder.
Man kan få bra bilder senere også regner jeg med! Men kan være vanskligere å få til eller noe, iogmed at barnet er større å ta bilde av!:)

Back
Topp