3D ultralyd..

henriette24

Forelsket i forumet
Tenkte jeg skulle droppe det men klarte ikke la vær så ringte å bestilte time i dag. Fikk 8 april så blir artig å få en liten sneak peak av lille mann :) Er det flere som skal eller har tenkt på det??

Jeg skal også ha 8.April :D Gleder meg!!! Har time tidlig om morningen :D Så det blir braaa!

Nei jeg dropper det siden jeg skal på ul i uke 32. Om ikke hadde jeg kanskje gjort det og tatt med frøkna så hu kunne sett.

Skulle egentlig, men dropper det fordi jeg får ul i uke 32 :)

8. april her også! :) vi har jo hatt to ul allerede (tidlig og ordinær), men til sammen har disse ultralydene utgjort under 20 min, så vi gleder oss til å se litt ordentlig på den lille der inne :)

Vurderer det litt frem og tilbake.. Har også fått ul i uke 32 pga foroverliggende morkake.. Men det er jo ikke 3D går jeg ut ifra, så blir jo ikke like bra. Hadde vært gøy! Gjorde det med storebror og hadde vært moro å sammenligne bildene :)

Vææ takk for påminnelsen, skal ringe bestille i morgen :D

Skal 23.april :)

Har veldig lyst, men er så redd for å få sjå kjønnet..så tør ikkje! Skal på vekstkontroll i veke 32 grunna ivf da, så får sett h*n ein gong til før fødsel :)

Ja vi skal!! Eller vil :) men bor i Sverige og her er tilbudet MYE dårligere, så vi håper på å finne noe bra i Stockholm!

Skal ta fredag 27.mars tenkte jeg. Da er jeg 27+1. Var i uke 25 med guttene.

Jeg var i helga :D
Utrolig godt å se han igjen <3

Vi var i Trondheim og fikk se i nesten en time :D

Back
Topp