3D ultralyd ?????

nitsirk4

Venter nr 3
Er det for seint med 3D ultralyd nå i uke 28 eller ser en like bra som i uke 23-25 ???

Jeg skal nå på onsdag. Er da 28+3 fordi hun anbefalte meg å komme nå. Hun hadde ledig før men mente at det var best å vente.

Hmm....har såååå lyst :) tror jeg bare må...men bilen er røke i dag så må sjekke pris på verksted på den først kanskje ;) hehe er så lei så trenger en ul motivasjon :)

Er det for seint med 3D ultralyd nå i uke 28 eller ser en like bra som i uke 23-25 ???

Jeg fikk beskjed om at en fikk de beste bildene mellom uke 26 og 32 så tror det er mye forskjellige svar ute å går :)
Alt etter hvem en snakker med. vi skal i morgen, er da 27+1. Håååper morkaka har flytte seg litt og alt lille holde hendene borte fra ansiktet :)

Jeg fikk beskjed om at 27-29 var de tre beste ukene å ta 3D, så skal 28+1 :)

Anbefalt er vel 26-32, men det sies at det ideelle er 28-29-30, så du kan nok trygt bestille :) Jeg skal i 29+0 i alle fall. Ville ikke ha noe før uke 28 ;)

Jeg skal og i 29+0. Hadde ikke så mye valg siden det må bli når vil skal til Oslo på ferie, men det var visst helt perfekt tid i følge de på klinikken der vi bestilte:)

Jeg fikk beskjed om at en fikk de beste bildene mellom uke 26 og 32 så tror det er mye forskjellige svar ute å går :)
Alt etter hvem en snakker med. vi skal i morgen, er da 27+1. Håååper morkaka har flytte seg litt og alt lille holde hendene borte fra ansiktet :)
Masse lykke til på ul da :) håper du får se masse :)

Skal når jeg er 29+5 :) var på ca samme tidspunkt med storebror... Kjekt å kunne sammenligne bildene :)

Back
Topp