3D ultralyd?

Sniker fra Mai :)
Vi tok 3D bilder i uke 29, og fikk et veldig bra resultat .

Det anbefales å ta 3D mellom uke 28-29 for å få best resultat .

Jeg fødte i april , og kan virkelig se at det er samme jenta :)

Tenkte jeg skulle ringe å høre i morgen om hva hun anbefaler :) for hvis samboeren skal være med må jeg bestille en 2 uker før slik at han kan søke om fri :) for han vill ikke at jeg skal dra alene :p men tenkte selv rundt 26-28 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Eg snakte med noken fra ein privat klinikk, der eg sjølv har bestilt time. Han sa det burde vere mellom veke 25-29. Eg er 25+6 når eg skal :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg var på 3D ul med guttene. Mener jeg var der i uke 29. Hadde ment oss på det nå også, men så skal jeg på ny vanlig ul i uke 32. Og da har vi tilsammen vært på 3 ul. Så er litt i tvil om vi skal ta enda en ul.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Noen som vet hvor tidlig man må bestille time? Har enda ikke bestilt noe 3D, litt usikker om det er verdt pengene eller ei :P

Noen som vet hvor tidlig man må bestille time? Har enda ikke bestilt noe 3D, litt usikker om det er verdt pengene eller ei :P

Det kommer jo an på hvor mye pågang det er hos de enkelte. Men vet du når du vil så er det jo bare å bestille. Når du får se nurket ditt så tenker du nok det var verdt pengene. ;) Jeg tenker hvertfall at det et bedre å angre på noe man har gjort enn å angre på noe man ikke har gjort. :)

Ringte privatklinikken i dag og hun sa at det er best mellom uke 28-33 :) så har fått time 10 juni :) vi gleder oss masse til og se lille gutt i 3D

Aldri hørt om noen som angrer på 3d ul ;) Jeg har aldri vært på det, litt lyst nå, men se om vi rekker det..

Vi hadde egentlig ikke tenkt å dra på 3D UL.. Vært på UL 5 ganger til nå og skal videre på sykehuset. Men så har ikke sykehuset jeg hører til ille godt ultralyd apparat og så langt har vi kun fått se 2D der, så frister litt med en 3D UL for moro :p

Vi har vært på 3 ul og dette blir den 4. Men det blir også den siste :p men tenker på de som
Må bli oppfulgt og har ul hver uke så kan da ikke 4 ganger med godt mellomrom være så farlig. Hun på privatklinikken vi går til er kjempe flink og sier at det ikke er farlig i det hele tatt. De har ikke fått noen svar på det av den forskningen de har gjort. Men men vi skal vertalø den 10. Juni og er kjempe spent hvordan den lille i magen ser ut :) :)

Vi betaler 900 kr og får med bilder og filmsnutter på cd. Hva betaler dere??

Tror det koster 1800,- i denne byen.. Litt mye penger, men det e vell verdt hver en krone:)

Tror det koster 1800,- i denne byen.. Litt mye penger, men det e vell verdt hver en krone:)

What? Det er jo ran!!!! Her koster det 800kr, synes det er dyrt nok...

Vi bor i vindafjord kommune, men reiser ned til stavanger på en privat klinikk der. For i haugesund som er nermest der koster det 1800 kr. Så dobbelt så dyrt. Men hun i stavanger er kjempe flink så hvis hun var dyrest så tror kef kanskje vi ville gått til hun uansett :p

Back
Topp