3D ultralyd??

Ca uke 28. Skal selv når jeg er 27+6 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Mellom uke 26 og 30 sier dem der jeg skal. Jeg skal i uke 28+1 :)

Ringte og snakkte med privatklinikken og him sa at hun anbefalte mellom ule 28-33 :) så vi har bestil time den 10. Juni, tror jeg var rundt 29 uker da, eller 28 husker ikke helt :p var jaffal innenfor 28-33 :p så vi gleder oss til og se lille gull i magen :) til 900 kr er det vert det :)

jeg var i uke 26, fikk utrolig gode bilder:)

26-27 uker anbefalte de der jeg tok :) fikk helt ok bilder. Men det var jo fordi hun lå så dumt til inni der. Hadde hun snudd seg skikkelig til så hadde nok bildene blitt knall. Fikk sett tydelig ansiktet i profil i alle fall..

Aaah skulle gjerne gjort de tigjen :D

Jeg skal ikke på 3D, men var hos en som er veldig god på det. Han sa at dersom jeg skulle anbefalte han uke 26 - det fordi jeg ikke er så stor (lav), og han mente det fort ville bli trangt ;)

Vi var på ultralydklinikken med med begge mine, med nr.2 var vi i uke 27.
Han tipset at det er større sannsynlighet for at barnet ligger med hodet ned etter man er 29+0. Hvor riktig det er, vet jeg ikke, men det stemte for oss :)

Da har vi vært på 3D ultralyd og er kjempe fornøyd me resultatet selv om han var litt sjenert og gjemte seg :p ut ifra hva vi har sitt på bildene er han en gid blanding av både mammaen og pappaen sin <3 det at jeg er 25+6 gjorde ingenting. Det var en fin tid og ta det på sa hun :) på bilde er litt av morkaken i veien og nesen blir derfor litt spissere enn den kanskje er :p ImageUploadedByBV Forum1401011198.084487.jpg

Pga at jeg tok bilde av bilde ble det ekstra uklart fordi kameraet klarte ikke helt og skjønne hva det tok bilde av :p

Back
Topp