3d ultralyd???

Prøvende82

Flørter med forumet
Er det slik at man må å bestille dette privat eller det noen av sykehusa som har dette og bruker det ?
Går på kontroller på haugesund sjukehus, venter eneggede tvillinger og må jevligt på kontroll, neste uke 12.
Hadde vært fint å hørt fra andre om hva 3d ul koster og om noen har opplevd at sykehusa ol tilbyr dette?

Har aldri vært på det sjølv, men trur det kostar mellom 600kr og 1000kr etter kva eg har høyrt.

De har hverfall ikke 3D på Haugesund sykehus :) jeg hører også til der ;) men du kan jo bestille 3D hos hausken? Vet mange som skrøytet :) fant ut her om dagen at de har 3D på KK i Bergen, så neste gang jeg skal
På kontroll der skal jeg spør om de kan ta noen 3D bilder :D

Ja eg må jammen få gjort da når eg e kont litt mer på vei:)
Siste gang jeg går gravid så va er vell 1000 kr:)

Hausken skal ha 1700kr for 3D ultralyd, veldig dyrt!
Jeg gikk til han 2 ganger i forrige svangerskap på tidlig ul (ikke 3D) og skal nå på onsdag på min første tidlige ultralyd i svangerskap nr.2. Veldig fornøyd med han, så 3D er nok like bra der, men kommer selv ikke til å ta #D der pga prisen. Selv kjørte vi til stavanger sist og tok 3D hos Sigrids Ultra, der det koster 900kr! Kommer nok til å ta 3D hos henne denne gangen også :)

Fikk 2d og 3d på ordinær ul sist. Men d var ikke d samme som å gå privat på rein 3d i uke 28 :) betaler 900 kr for det....

Var så heldig at jordmora på sykehuset satte over på 3D i ordinær ultralyd. Men ble ingen bra bilder...

3D ul må bestilles selv, og det er privat.
De anbefaler å ta 3D ul mellom uke 28-32 for best resultat.
Jeg var selv på 3D når jeg var i uke 29+3 og fikk veeeldig fine bilder!
Var på spesialistsentret for kvinner på jessheim og betalte 1900,- :)

1350 med dvd for 3D eller 4D på byporten legesenter i Oslo. Har spurt om Ahus har det, men de har ikke svart mailen min etter 14 dager.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Mest sannsynlig privat , meen til neste sjekk så ringer du inn å hører først om de kan gjøre dette. Sksl aldri si aldri, kanskje du er heldig;-)

Back
Topp