3D ultralyd

Mamma2014

Termin 08.03.2014
Hvor bestiller jeg det ???
Må jeg ringe legen eller sykhuset ? :p
Har dere vært på 3D ul ???
Eller skal dere.. :) ?

Finn noen som tilbyr det i nærheten; Google eller gulesider :) Hvor bor du? (Lege og sykehus har ingenting med det å gjøre.) Vi vurderer å dra på 3d, men får liksom ikke helt bestemt oss!

Er vel vanlig å gjøre det privat, så trenger ikke kontakte lege eller sykehus :) bare Google etter ultralyd i det området du bor.

Jeg har ikke vært og skal ikke, men skal ha ul på sykehuset en gang i mnd framover, så mulig de kan slå over på 3D da evt. Men er ikke spesielt viktig for min del, får jo se hvordan han ser ut når han kommer :)

Ring kvartalet legekontor på Namsos :)
De tar 850 for selve 3D og vil du ha bilder og filmer på usb pinne så betaler du 100kr ekstra :)

Du sparer mye penger på å dra dit, i tr.heim koster det ca 1500 ;-) og det er kortere å kjøre til Namsos. OG du slipper bomavgiftene ikke minst ;)

Skal dit på torsdagen jeg :)

De anbefaler foresten fra uke 22-28 på Namsos.

Last edited:
Med min mie så hadde vi 3d ul i uke 28 og det var virkelig verdt det. Men dette er jo individuelt:) er i uke 24 med lillemor nr 2 nå så blir nok 3d denne gangen også i uke 28. Er litt utålmodig, og vil gjerne ta en titt på bebisen i magen. Google det så finner du ut hva og hvor du har å velge mellom. Prisene kan faktisk variere endel.

Vi skal til Ultraportalen i trheim:) koster 1300kr. Reisen dit er for oss 50 mil, så det blir en koselig helgetur med samboeren :) Bestilte på internett:)

Mh

Jeg skal på ultraportalen i Trondheim jeg også, allerede nå på søndag!! :D

Back
Topp