3d ultralyd

Tror ikke jeg skal, men jeg har ikke bestemt meg helt enda.. Jeg har hørt at mellom uke 26 og 28 er best :-)

Har tatt med begge barna før... og med minstemor fikk vi med maaaaaange bilder og små klipp fra når hun gjespet og suttet på totten. :)

Veldig koselig å ha. Vi ser jo godt at det er henne.

Vi får se om vi tar oss råd til det eller ønsker oss i julegave :)

Vi var i uke 27 eller 28 sist minnes jeg og det ble veldig bra bilder! Hør med dem når de anbefaler å ta det så får du best bilder :) Er du sikker på at du kan ta med storesøster? Ikke lov her de tar 3d..

Nei står nok over denne gangen og, syns det blir litt bortkastet, venter heller til jeg får se live :-D

Vi var i uke 27 eller 28 sist minnes jeg og det ble veldig bra bilder! Hør med dem når de anbefaler å ta det så får du best bilder :) Er du sikker på at du kan ta med storesøster? Ikke lov her de tar 3d..

Ja, mener det er lov å ta med storesøster.

Har nå sjekket det, å det er lov å ta med barn:)

På Ultralydklinikken på Lysaker har de det fine rommet med sofaer og stoler, stor skjerm og forfriskninger. Der kunne du ta med både småsøsken, besteforeldre, tanter og onkler :) Var visst mange som tok med halve slekta dit på 3d ;)

Tror jeg "fikk" det sist i sjuende mnd, slapp å bestille time, slapp pgså å betale for bildene ettersom han hadde sagt feil kjønn på oul:p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vi har ikke tatt det tidligere, og kommer ikke til å gjøre det denne gangen heller. Syns 3d bildene er litt ekle jeg :oops:

Jeg vil gjerne ta det når det blir best bilder, jeg også. Har lyst å sende kopier til de av venner/slekt som bor langt unna, og som ellers ikke får være med i prosessen her hjemme.
Gleder meg fryktelig og lurer utrolig på hvordan han/hun ser ut :)

Tror ikke det, men ble litt fristet på tidlig ultralyd. De før meg var på 3d, fikk ikke se det jeg altså, men de såså fornøyde ut og fikk med seg film og all ting.

Back
Topp