Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nei.. var ikkje med storebror så då får ikkje lillebror det heller. Dessuten har eg vært på 4 ul til no og han har ligget helt teit til. Har forsatt 2 ul igjen dette sv.skapet så får glede meg til de
Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app
Ang prisen,så er det flere hundre kroner å spare,hvis man sjekker litt rundt på forskjellige steder..I Oslo koster det ca 1000 kr på ett legesenter på Vika og 1300 på ett sted på Majorstuen. Jeg var heldig med bildene til storesøster og hun syntes det er så morsomt å se på filmen jeg fikk med meg Har time 14 feb og vi gleder oss
Vi skal 8.februar Gleder oss så syyykt masse!! Skal bli spennende å se hvem av oss han ligner på Også må det jo være utrolig morro da mini vokser opp,å han kan se på bildene selv..
jeg skal sammen med mamma 20. februar - har ikke gjort det med de 2 første, da det ikke var så vanlig og hadde ikke råd. Denne gangen skal vi, og litt for å vise ungene hvordan babyen i magen har det der inne og kos for meg