3D ultralyd!

CasMal

Forelsket i forumet
Er det mange her inne som vurdere og bestille time til 3D ultralyd ?? Vi vurderer, men har ikke bestemt oss ennå. Har hatt lyst med de andre, men har droppet det... Nå skal jo dette være siste, så er redd jeg kommer til å angre om vi ikke gjør det:( Hehe, mye som skal opp til vurdering om dagene:):)

jeg hadde 3D på tidlig ul, så babyen var bare 11+4 når jeg var..men allikevel var det kjempe kjekt :-) du ser virkelig alt, og de sier at etter uke 20 får du de beste 3D bildene, og de bildene som jeg har sett er kjempe flotte :-) man ser absolutt alt, kan til og med omtrent se hvem babyen ligner på ;-) det anbefales, og tror vi skal det igjen når jeg er lengre på vei :-)

Jeg var i uke 28 med de to minste, en fantastisk opplevelse som vi definitivt vil denne gangen også. :)Ungene synes også der er gøy å se seg selv i magen på filmen vi har. :D

Hvor mye koster det for slik 3d ul da??

Det kommer an på hvor sikkert, men på ul-klinikken i Bergen koster en time 1000 :-)

Jeg var på 3 D med førstemann, utrolig kult. Så litt hvem han lignet på,
Vet ikke om jeg skal på det denne gangen, da vi tok tidlig ul, så skal jeg på ordinær, og skal også på ul i uke 24 for å se blodgjennomstrømningen til morkaka.

Føler det blir på en måte nok. Men hvis de ikke ser kjønnet på OUL så blir det nok 3d pga det. :)

sikkert en kjempe opplevelse... men her skal vi ikke... vi ser de jo i juni :) og synes ikke du kan se de likevel, har et par venninner som har gjort det og sett bilder, ja ser mye detaljer, men kan ikke se så mye likheter fra når de kommer ut :P hehe

Vi var med førstemann, og skal definitivt denne gangen også <3 Det var helt magisk!

Tror det er stor forskjell fra sted til sted og hvem som utfører ul'en + så klart hvordan barnet ligger. Vi fikk superfine bilder sist, og det var helt herlig i ventetiden :)

Hm, da tror jeg nesten vi blir nødt å bestille det senere:) har fått se i 3D på de 2 tidlige ul mine, men da har liksom mini vært for liten til at man ser veldig mye siden den da ligner en liten alien på det tidlige tidspunktet... Hehe.

Jeg gikk på 3D ultralyd med førstemann og har tenkt å gjøre det samme nå med andremann! :) Er veldig kjekt å se tilbake på bildene nå, for lille prinsessa mi lignet veldig på seg selv på bildene! :)
Syns du skal gjøre det, slik at du ikke angrer. Det kan ikke måle seg med vanlig UL ! :)

Vi var med førstemann, og skal definitivt denne gangen også <3 Det var helt magisk!

Tror det er stor forskjell fra sted til sted og hvem som utfører ul'en + så klart hvordan barnet ligger. Vi fikk superfine bilder sist, og det var helt herlig i ventetiden :)

Jeg er så enig i det du skriver her. 3D ultralyd kan liksom ikke måle seg med "vanlig"... Det er noe helt spesielt. Så vi skal definnitivt gjøre det igjen!!

:)

Spennende å høre hva dere mener. Vi har vurdert det, men siden vi ikke vil vite kjønnet så har vi kommet frem til at det er litt bortkastet. Tenker at vi ikke får sett hele babyen og jeg er redd for å se kjønnet. Vil bevare spenningen til juni :)

Vi har vært på 3D på tidlig Ul i 11+0, fantastisk å se liv så lenge før man kjenner noe! Fikk også med oss en CD med bilder og video :)
Derfoor vurderer vi selv og vil absolutt anbefale å ta en tur senere :)

Vi vurderer det, men vet ikke om vi har råd faktisk :) Var med lillemor og det var utrolig snålt. Fikk med en CD med film på :) Dem anbefaler i uke 28, før babyen blir for stor :)

Jeg har lyst.. men mannen syntes vi har sniktittet nok på den lille... 4 ul til nå.. hehe.. men vi får se etterhvert ;)

Back
Topp