3D-Ultralyd

Rips

Forelsket i forumet
Fler som har tenkt seg på det? Og når er den beste tia å gjør det på? innbiller meg sånn ca rundt uke 26-27? :D Har såå lyst på de bildene,og spesielt etter jeg kikka på venninda mi sine når jeg besøkte hun i helga.. Gutten hennes er 11 mndr gammel nå,og bildene hun fikk av han på 3D-ul var AKKURAT som å se han sånn han ser ut nå.. :) Helt utroliig.. Også må det jo være SÅ morro for gutten vår,når han blir så stor at han kan se på bildene å si at 'det er meg,jo..' :D

Jeg har veldig lyst til det! Så blir nok en 3D her! de sier at det er best å gjøre det mellom uke 26-29 :)

Her blir det 3D:) Var så koselig forrige gang å se hun lignet på mannen min:) Ja, aller-aaaller beste er vel ca uke 27. Grei plass å bevege seg på, og de har fått litt fyldighet i ansiktet:)

Var på 3D med snuppa, da så vi trekkene i fjeset ;) mannen sin nese og min munn! Veldig kjekt, så kommer til å gjøre det denne gang også. Vi var i uke 28/29 og ble anbefalt denne tiden av jordmoren som tok ulen. Så det beste er vel å høre med den som skal gjøre ulen om når du bør komme.

Hadde med første, så blir nok det denne gangen også. Som de andre her sier rundt uke 27-28 som er anbefalt.

vi skal ha, men vet ikke helt når - regner med å bestille til uke 27-28 en gang!

Jeg bestilte meg time i dag til uke 25. På nettsidene til klinikken sto d fra uke 24. Men siden lille fisken ikke ville vise oss noe på ord ul i dag er jeg så nyskjerrig på hva det blir.

Skal nok dra på det ja, men får vente noen uker enda :)

Jeg har litt lyst å bestille, får se om jeg får overtalt mannen;) Men har morkaka foran/i front på magen så er litt usikker på hvor bra det eventuelt blir.. Noe med erfaring?

Jeg har bestilt til uke 25 nå. Var der i uke 26 sist, og fikk nydelige bilder og video :)
Hadde egentlig bestemt oss for å ikke dra på 3D denne gangen, men ombestemte oss da jm ikke kunne garantere at hun så riktig kjønn på oul ;)

Oi her var det mange som skal på 3D. Er nok litt unormal, for jeg ser ikke noe søtt i noen av ul bildevariantene.

Fint å ha i babybøkene, da :) Syns trekkene til storebror kom godt fram på 3D-ul sist gang. Var særdeles fornøyd :D

Jeg hadde egentlig ikke tenkt til det jeg heller.. Koster unødvendig mye penger og jeg ser ikke egentlig poenget...

Back
Topp