3D ultralyd:)

Ann_C

Betatt av forumet
For en fantastisk opplevelse:) For det første så var det jo en "vanlig ultralyd" hvor det ble sjekket at alt var som det skal og at termindatoen passet iforhold til størrelse etc. Og det var godt og få en slik til.. Men det som kom etterpå var enda bedre:)

Var heeeelt uvirkelig og se vesla såååå tydelig..! Fikk se alt utenom føttene, for de gjemte hun laaaaangt nede på venstre side... Som hun pleier :p

Helt sinnsykt og se bevegelse på skjermen og samtidig KJENNE bevegelsen i magen!

Fikk 57!!!!!!! bilder og 10!!!!!! filmer med meg på dvd da jeg gikk derfra...
VEL BRUKTE PENGER!!!:)

Åh, det hørte fantastisk ut!! :) fikk du se tydelige ansiktstrekk og? Vi klarer ikke bestemme oss for om vi skal bestille 3D-UL.

Fiduz skrev:
Åh, det hørte fantastisk ut!! :) fikk du se tydelige ansiktstrekk og? Vi klarer ikke bestemme oss for om vi skal bestille 3D-UL.

Tydelige ansiktstrekk, og hånden var KLAR og tydelig...!
Anbefaler på det sterkeste:)

Man kan jo være uheldig selvfølgelig at ungen ligger slik at man ikke får sett så mye.. Men jeg syntes det var verdt pengene uanett, før vi hadde sett alt ordentlig:)

Vi var på 3D i dag,men fikk ikke noen bra bilder.. ho gjemte seg skikkelig,men fikk ny time til fredag så får håpe ho har lyst til å vise seg da :)

Back
Topp