3D Ultralyd?

Nullenusken

Forumet er livet
Har dere tenkt noe på om dere vil bestille 3D ultralyd senere?
Vi var på 3D ultralyd i uke 28 tror jeg det var, da jeg ventet Benjamin...
Det var jo kjempegøy å se ham, se de små nydelige bollekinnene osv, og man får jo en garantert bekreftelse på kjønnet (var VELDIG tydelig, hehe) men er usikker på om jeg skal betale 1000 kroner for det denne gangen også....
Hva har dere tenkt?

Kan tenke det var en opplevelse! Jeg har aldri gjort det før, og kan nok tenke meg det.. får se når tiden nærmer segemoticon

Jeg har tenkt det ja. Var med første, og vil nå også :)

Var med første i uke 26 å sier meg enig i det du skrev! Kjempe flott opplevelse, fiiine minner, å god bekreftelse på kjønn, var lett å se på jenta mi å gett :-P
Også er det jo så kos å se på nå som som begynner å bli så stor.

Tenkte å bestille time til uke 26-28 med en gang vi har vært på ord. ul :-)

Måtte dere betale for den?
Her er den gratis, som en oppfølger av o.ul.

Nei, skal ikke det. Var ikke det forrige gang, heller. Føler ingen trang til det, rett og slett

Får gratis som oppfølging av ordinær i uke 32 ca. Synes ikke det er så viktig å ha full kontroll på om det er gutt eller jente, uansett så er det hjertelig velkomment okke som.

Hadde det med jenta mi :) Så mulig vi skal. Er det på røntgensenteret du går da Nullenusken, eller er det andre plasser di har det i Kr-Sand?

Har veldig lyst da, men må kjøre i ca 4 timer ein veg for å komme til "nærmeste" som tilbyr 3D. Dersom dei ikkje ser kjønnet på den ordinære ultralyden, så er det større sjangsar for at me tek 3D ultralyd. Har nemleg veldig lyst å vete om det er gut eller jente :-) Det kjem derfor annpå kva me kjem til å gjera..

Vi var sist, men er usikre på om vi skal legge 1000,- på det denne gangen :-) Vil gjerne vite kjønn så hvis vi ikke får bekreftet noe på ordinær UL kan det hende vi vurderer 3D.

Var på sist med snuppa, men usikker denne gang.

Føler jeg er 10 ganger roligere angående graviditeten denne gangen så har liksom ikke den samme trangen. Tror faktisk mannen skal få bestemme det. MEN hvis vi ikke ser kjønn på o.ul så kan det nok hende jeg ønsker en 3D ul litt mere. Vi får vente noen uker til så får vi se =)

Sist hadde vi så mange UL-kontroller på sykehuset at jeg ikke kjente behovet for å dra på privat 3D i tillegg, selv om det selvfølgelig er noe annet enn vanlig UL.
Har ikke tenkt så mye på det enda, tror kanskje som noen andre her skriver at det blir mer aktuelt om vi ikke får se kjønn på ordinær ul, da kommer det nok til å friste med en ekstra kontroll litt senere ;-)

Vi har hatt 3D og 4D i dag på tidlig ul:) ser så utrolig mye mer ja, di har 3D på sykehuset og så blir muligens 3D på ordinær ul og:) hadde ul helt på slutten sist men husker ikkje om d var bare2D eller om vi hadde 3D da og:)

Jeg ville ikke gjort det, jeg vil først se "personen" når den kommer ut.. 
Og jeg vil ikke vite kjønn heller så det er det jo stor sjangs å se på 3D.. 

Jeg føler at UL og sånn er til for å sjekke når det er noe man lurer på/noe galt og rutinekontrollen i uke 18 er jo for å se vekst og sånn.. 

3d er for meg nesten som underholdning!! Men som sagt er dette MIN mening og jeg respekterer de som vil på det.. 

Marihøna!!! skrev:
Hadde det med jenta mi :) Så mulig vi skal. Er det på røntgensenteret du går da Nullenusken, eller er det andre plasser di har det i Kr-Sand?

Er røntgensenteret ja :) Lurer på om det er et sted til, men er der vi var sist hvertfall :)

Jeg tror ikke vi kommer til å dra på 3D. Har allerede vært på UL i uke 12, og skal på ord. UL uke 18. Og det er egentlig nok for meg. Men dersom vi ikke får vite kjønnet, eller pappan har veldig lyst, så kommer vi nok til å vurdere det:)

no thank ju ;-) vil ikkje veta skjønn heller

Frk.Nikki skrev:
Jeg ville ikke gjort det, jeg vil først se "personen" når den kommer ut.. 
Og jeg vil ikke vite kjønn heller så det er det jo stor sjangs å se på 3D.. 

Jeg føler at UL og sånn er til for å sjekke når det er noe man lurer på/noe galt og rutinekontrollen i uke 18 er jo for å se vekst og sånn.. 

3d er for meg nesten som underholdning!! Men som sagt er dette MIN mening og jeg respekterer de som vil på det.. 

Enig med deg. Vi vil gjerne vite kjønn om mulig, men jeg synes 3D-bildene er litt "skumle" :) Forstår godt de som ønsker 3D også, har ikke noe imot det generelt sett :) - fortsatt spent mamma-to be

jeg var på 3d med forrige, men synes egentlig det var like facinerende med vanlig ul, men nå var det litt spesielt da siden jeg var på ul hver mnd med forrige så alt var så tydelig likavel.. om vi ikke ser kjønnet greier jeg garantert ikke vente til lille kommer med å vite, så da blir det nok 3d :)

Back
Topp