3D ultralyd

RangLa<3

Elsker forumet
Junilykke2018
Var på 3D i går! Er helt forelsket emoticon Nå gleder jeg meg virkelig ! Og Storebror synes dette var virkelig gøy for han fikk være med
 
Hadde tenkt til å svare på denne når jeg så den, men av en eller annen grunn fikk jeg ikke postet noe som helst, og nå oppdaget jeg at jeg hadde blitt logget ut av en eller annen grunn :-/ Hehe, ja litt treig i oppfattelsen ;-)

Grattis med 3d UL, det var sikkert kjempeartig! Har selv lyst til det, men det finnes ikke et sted man kan gjøre det her jeg bor.


 
Så kjedelig :( Trodde dem hadde slike apparater nesten over alt nå jeg, hvor holder du til? :)
 
3D er kjempe koselig :) Jeg holder til i Molde, men må dra over en time med kjøring for å få kommet meg til noen som har ett sånt apparat (Sunndalsøra eller Ålesund)..
 
Jeg bor i Finnmark, et lite sted. Nærmeste er i Tromsø, og dit må man ta fly. Det hadde blitt en veldig dyr 3d UL...

RangLa<3 skrev:
Så kjedelig :( Trodde dem hadde slike apparater nesten over alt nå jeg, hvor holder du til? :)



 


Halaine89 skrev:
3D er kjempe koselig :) Jeg holder til i Molde, men må dra over en time med kjøring for å få kommet meg til noen som har ett sånt apparat (Sunndalsøra eller Ålesund)..


Har du tenkt deg på 3D? En times kjøring er langt ja. Her kjørte vi en halvtimes tur for 3D og synes det hele var verdt det! emoticon
 


Sugarplum Fairy skrev:
Jeg bor i Finnmark, et lite sted. Nærmeste er i Tromsø, og dit må man ta fly. Det hadde blitt en veldig dyr 3d UL...



Huff ja den avstanden der var nok litt værre gitt! emoticon Godt det bare er ca.3 mnd til vi får møte vakringene våres
 


Sugarplum Fairy skrev:
Jeg bor i Finnmark, et lite sted. Nærmeste er i Tromsø, og dit må man ta fly. Det hadde blitt en veldig dyr 3d UL...

RangLa<3 skrev:
Så kjedelig :( Trodde dem hadde slike apparater nesten over alt nå jeg, hvor holder du til? :)

Huff den avstanden der var litt værre gitt emoticon  Godt det ikke er mer enn ca. 3 mnd til vi får møte vakringene våresemoticon



 
Jupp, det er ikke lenge igjen nei, gleder meg masse :-) 


RangLa<3
skrev:


Sugarplum Fairy skrev:
Jeg bor i Finnmark, et lite sted. Nærmeste er i Tromsø, og dit må man ta fly. Det hadde blitt en veldig dyr 3d UL...

RangLa<3 skrev:
Så kjedelig :( Trodde dem hadde slike apparater nesten over alt nå jeg, hvor holder du til? :)

Huff den avstanden der var litt værre gitt emoticon  Godt det ikke er mer enn ca. 3 mnd til vi får møte vakringene våresemoticon






 
Back
Topp