3D ultralyd?

helene_29

Flørter med forumet
Er det mange av dere som har vært på eller skal på 3D ultralyd? Noen som har tatt på spesialisenteret for kvinner på Jessheim?:)

Jeg skal neste fredag, ikke på Jessheim men på Lysaker. Synes rett og slett den på Jessheim ble for dyr.. Sparer 500 på å ta den på Lysaker. Jeg vet at legen på Jessheim er flink da, snakket med en kompis som hadde vært på 3D UL der. Og venninna mi var på Lysaker, der jeg har fått det anbefalt fra. Gleder meg gjør jeg iallefall!

Ja, syns ikke 1450 ,- er spesielt billig nei, men det er det nærmeste tilbudet jeg har her jeg bor:/ Om jeg skal kjøre til Lysaker så går vel pengene bort i bom og bensin så da kan jeg liksågodt ta det på Jessheim,hehe. Men jeg skal hvertfall ta det uansett. Veldig fint minne og ha samtidig som jeg har lyst til å dobbeltsjekke kjønnet,hehe:)

Vi har vært [:D] Både dette svangerskapet og forrige svangerskap - strålende fornøyd med Ultralydklinikken.

Jeg har vært på spesialistsenteret for kvinner på jessheim [:D]

Har ingenting negativt å si. Han var utrolig hyggelig, flink til å forklare, brukte god tid og var veldig flink til å ta gode bilder...
Jeg var der når jeg var 12 uker på vei og skal faktisk tilbake dit 4 mai [:D][:D]

Hadde tenkt til å reise til hjembyen min (tønsberg) og ta 3D der, siden det var billigere der.... Men så tenkte jeg at det koster jo mer å reise dit enn prisforskjellen er....Så da går vi for kvinnesenteret igjen [:D][:D]

Jeg kan absolutt anbefale deg å gå dit asså!!

Vi har fått 3D-time på Ultralydklinikken på Lysaker 12. mai! Gleder oss noe helt enormt! :D

Jeg har også Tønsberg som tidligere hjemby,hehe, men som deg så fant jeg ut at det er like greit å ta på Jessheim da det ikke er gratis å reise til Tønsberg heller:) Men jeg tror han på Jessheim må være en av de dyreste i Norge. Har ikke hørt om noen dyrere.  Men han har vel peil da...men det har vel de fleste som driver med detta,hehe.

ORIGINAL: helene_29

Jeg har også Tønsberg som tidligere hjemby,hehe, men som deg så fant jeg ut at det er like greit å ta på Jessheim da det ikke er gratis å reise til Tønsberg heller:) Men jeg tror han på Jessheim må være en av de dyreste i Norge. Har ikke hørt om noen dyrere.  Men han har vel peil da...men det har vel de fleste som driver med detta,hehe.

Hehe, så artig [:D]

Ja han er ganske dyr....men veldig dyktig! De fleste ligger jo på rundt 1000-lappen, men han her skal jo ha 1450,- eller no?
Jeg velger å ta meg råd til det til tross for at jeg syns det er mye penger...
Men det er nok gøy å dra frem ultralyd bildene og filmene om 10-20 år...både for oss og barna...Så jeg ser heller på det som en investering enn en utgift [;)] hehe...

Jeg håper bare jeg er like fornøyd neste gang som jeg var første gang jeg var der... Hvis ikke blir jeg skikkelig skuffa...

Back
Topp