3d ultralyd uke 32

Mamma13og17

Blir kjent med forumet
Er det noen som har erfaring med 3d ul så sent i svangerskapet? Har hørt at det kan være trangt og vanskelig å se, men er det noen her som har prøvd og er fornøyd?:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har prøvd, så fint lite:) Så kun ei hand:p Kommer vel an på hvordan de ligger. Vår har lagt seg riktig med hodet godt ned og har i tillegg foranliggende placenta. Legen min tar en liten titt med 3d hver ul uansett, ville ikke bestilt 3d ellers:) Legen sa forøvrig også at det ofte var vanskelig å få gode bilder så sent.
 
Kan ikke svare deg på det du spør om, men dytter for deg :)
 
Det kommer jo litt ann på hvordan den lille ligger. Var for et par uker siden på ultralydkontroll, og da skulle han se med 3D bare på morro... det så IKKE bra ut, og var mer skremmende enn hyggelig, hehe ;) Men her lå lillegutt laangt nede med hodet, så det ble bare seende forvrengt ut og man fikk ikke tatt noe ordentlig bilde.

Det er jo også ganske trangt inni magen så sent, så uansett ligger jo baby ganske sammenkrøllet. MEN, du kan jo være heldig da!! :)
 
Akkurat ja, har nemlig fått veldig forskjellige oppfatninger av dette så:p
Men har fått time og har ikke veldig lyst å avbestille, da samboeren min ikke kunne være med på oul, så er dette liksom en ny sjangse.. selvom det ikke er mange ukene igjen:p blir litt dumt om 1300kr blir kastet ut av vinduet, men får vell bare se det an, kanskje er jeg veldig heldig :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Krysser fingrene for at du har hellet med deg:) Lykke til:D
 
De tar seg jo god tid å prøver å få baby til å flytte litt på seg for å få et bra bilde når man går kun for 3D, da! Lykke til. Det blir sikkert kjempekoselig uansett!
 
Back
Topp