3D ultralyd i Trondheim

MammaCaroline

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Hei. Noen som vet om en plass man kan dra på 3D UL i Trondheim? Hva koster det?

Helst ikke så alt for langt unna Solsiden, men kan ta buss dersom det er et stykke.

Signerer!

Var der på tidlig UL i uke 12. De kjører og med 3D. Vi var veldig fornøyd med behandlingen vi fikk.
Så vidt jeg vet koster det 1000 kr før uke 13.
Etter uke 13 så koster det 1400 kr og da får du med USB av bildene/videoene.
Det ligger i kjøpmannsgata og som er ca 5-10 minutter gange fra solsiden (avhengig av hvor gravid man er :P )

Jeg har allerede bestilt hos Trondheimsgynekologene, som ligger i samme bygg som Sirkus shopping. Men jeg kan eventuelt avbestille hvis disse er bedre? Fikk svar først et annet sted nemlig, og der var det ei som anbefalte disse. :)

Jeg har kun prøvd ultraportalen og er fornøyd med de :) fordelen der for meg er at de har timer på lørdag og søndag, vi bor 2timer fra byen :)

Jeg har kun prøvd ultraportalen og er fornøyd med de :) fordelen der for meg er at de har timer på lørdag og søndag, vi bor 2timer fra byen :)
Den kalenderen man bestiller time på, bare bestiller man der og sier når man kommer man vil ha 3D eller? Fikk ikke ulike valg når jeg bestilte

Den kalenderen man bestiller time på, bare bestiller man der og sier når man kommer man vil ha 3D eller? Fikk ikke ulike valg når jeg bestilte
Bestiller der ja, trenger ikke si noe :) er jo det de tilbyr :) de spør om forskjellig når du kommer dit :) når skal du inn? :)

Back
Topp