3D ultralyd i Bergen...

veldig fornøyd med ultralydklinikken på wergeland, tror hun heter marsha aram (amerikaner). veldig hyggelig dame og du får tilbud om ny time uten å betale om hun er misfornøyd med det du får se. jenta vår lå med ansiktet mot ryggrn min så vi fikk det. men dro ikke tilbake

veldig fornøyd med ultralydklinikken på wergeland, tror hun heter marsha aram (amerikaner). veldig hyggelig dame og du får tilbud om ny time uten å betale om hun er misfornøyd med det du får se. jenta vår lå med ansiktet mot ryggrn min så vi fikk det. men dro ikke tilbake
Har du bilder fra 3D ultralyden? :-)

de ble lagt i dvd'en og forlagt en plass. men bildet fra uke 11 er profilbildet mitt :P 3d det også.

Har bestilt 3D på majorstuaklinikken. Men så kom jeg over ultralydklinikken på nettet og da ble jeg litt usikker :-P

Jeg aner ikke :-P aldri vært på 3D før. Vet ikke hvem som er best av majorstuaklinikken eller ultralydklinikken :-) regner med de har samme ultralyd utstyr :-)

Hadde en svært dårlig opplevelse i uke16 på majorstueklinikken med en usympatisk lege. Var på ultralydklinikken i uke 28 og det var utrolig mye bedre! :))

Avlyste timen på majorstuaklinikken og fikk time på ultralydklinikken. Angrer ikke på det :-P

Back
Topp