3D Ultralyd! er det verdt pengene?

MrsReaff

Forelsket i forumet
ja syns du det var verd pengene? hvorfor eller hvorfor ikke?

når er det best i svangerskapet å ta det?

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! :) :) Så absolutt!!!

Vi hadde i uke 15 og fikk se tydelig kjønnet og alle bevegelser +++++.
Fikk mange bilder og flere filmsnutter og gullet :) :) :)

Anbefales!!!!!!!!!!!

både ja og nei. ja om man klarer å åfå bra bilder, nei om ikke :P noen ganger ligger babyen med en hånd foran ansiktet hele tiden e.l. og da får man jo ikke akkurat sett ansiktet da. jeg har vært på 3d med begge mine og er veldig glad for det :) mener det er rundt 27-28 som er best jeg :)

Både jeg og mannen synes det var verdt pengene. Vi var i slutten av uke 25, og det ble bra - men ville drøyd enda et par uker. Da har babyen enda mer kjøtt på beina, og sjansen for gode bilder enda større. Vi fikk mange bra, men ikke alle.
Det er allikevel utrolig mye verdt å ha bildene og filmsnutten av gutten vår i magen! Kommer til å gå for 3D denne gangen også.

Jeg var i uke 27/28 og var virkelig verdt pengene for vår del ihvertfall

JA (syns eg)

var i uke 31 med første, altfor seint!!
var i uke 24 med siste. perfekt :)

absolutt verdt pengene .. var i uke 25 med de 2 siste barna , og fikk kjempe bra bilder da .. kommer til å bestille i uke 25 denne gangen også

Synes det var mer verdt enn alle penga jeg da Helt fantastisk og se den lille babyen inne i magen. Så at hu var lik søsteren sin, lange fingrer, store øyne, og bare heeelt nydeligemoticon var på 3D i uke 24.

åjaaa vil helt klart si det var verdt pengene, det var så fantastisk å se:-D

vi var vel rundt uke 28 tror jeg det var og det var perfekt:)

Ja, hvis vi får bilder og film til å ta med oss hjem etterpå!
Håper vi får time når jeg er minst 26 uker. Det er anbefalt hos Ultraportalen i Tr. heim.

Ja, det synes jeg absolutt. Var i rundt uke 26.. Fikk da vite kjønnet. De var ikke helt sikker på ordinær ul..
Jeg følte det var utrolig mye mer ekte at jeg hadde en baby i meg etter 3d ul. Da fikk jo man se ansiktstrekk og generelt mye mer detaljert enn på vanlig ul.
Dessuten følte jeg meg litt ekstra trygg på at alt var bra med den lille siden det ellers er veldig stort gap fra ordinær ul til fødsel..

Ja det er verdt det!!!!!!!!!!!!!! Jeg mener på jeg gjorde det i uke 27 eller rundt der. Purrrrfect! 

takk for svar :)

bestemte meg for å ta 3D ultralyd, så nå har jeg bestilt time hos ultraportalen i Trondheim den 30 november!

Da vil jeg være 27 uker på vei så håper det blir bra!

Drømmeren skrev:
Jeg var i uke 27/28 og var virkelig verdt pengene for vår del ihvertfall

MrsReaff skrev:
takk for svar :)

bestemte meg for å ta 3D ultralyd, så nå har jeg bestilt time hos ultraportalen i Trondheim den 30 november!

Da vil jeg være 27 uker på vei så håper det blir bra!

Kjempe flott! Da har dere flere ting å se fram til!  Kos dere masse!

Vi syns det var verdt det! Vi var i uke 27 (fikk beskjed om at det var best rundt uke 26-28), og vi fikk kjempe fine bilder!

Jeg synes det, hadde ikke tvilt på å gjøre det igjen iallefall 

Back
Topp