3D ultralyd eller ikke?

Carrojenta

Forelsket i forumet
Jeg lurer veldig på om jeg skal på 3D ul , jeg skal på ul i desember for oppfølging, og ser liksom ikke vitesen, men det er jo morro med 3D.

Vi var på 3d med Herman og syns det var en herlig opplevelse. Visste ikke kjønn før da, og det var litt av grunnen til at vi tok 3d. Var vel i uke 29 tror jeg.

Denne gangen blir det ikke 3d privat, men vi får det likevel fordi vi skal på vektkontroll i uke 32. Jordmor lovet oss 3d da :p

Mamma til Herman venter lillesøster 12.mars 2014
Taster på appen :-)

Sist var vi ikke på 3D, vi valgte å bruke pengene på andre ting i stedet. Tror ikke vi drar denne gangen heller, med mindre vi ikke ser kjønn på OUL.

Vi fikk uventet 3D på ul i uke 9. Tydeligvis tar gynekologen min både vanlig og 3D samtidig. Vi skal tilbake til han i uke 24 og utover i forbindelse med oppfølging av konisering, så går nesten ut i fra at vi får flere ul inkl 3D da. Sånn utover det, så hadde vi ingen planer om 3D i utgangspunktet, og dersom vi ikke får det på gyns initiativ, kommer vi heller ikke til å spørre om det :) jeg personlig syns faktisk at "den gamle sorten" er finest, har liksom sin egen sjarm :) Men vi takker nok ikke nei dersom vi får tilbudet ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Var på 3d med mellomste, tror nok vi kommer til å gjøre det igjen. Millan liker godt å se film av seg fra inni magen :) Gjorde det i uke 25 og kommer til å gjøre det omtrent på samme tid denne gangenogså.

Var på 3d med mellomste, tror nok vi kommer til å gjøre det igjen. Millan liker godt å se film av seg fra inni magen :) Gjorde det i uke 25 og kommer til å gjøre det omtrent på samme tid denne gangenogså.

Så morro at du fikk med film!! Det kunne jeg også gjerne tenke meg :) 3D eller vanlig går for det samme. Måtte du spørre for å få det? Hvilket format fikk du filmen i?

Sent from my iPhone using BV Forum

Der ga du meg svaret:) jeg kommer til og ta 3D:) tusen takk:D

Tenk når vi blir bestemødre, så har sikkert unga våre kjøpt inn ul apparat så dem kan se ungen hjemme:P

Nei, det ser jeg ikke vitsen med. Noe må jo være spennende!

Skjønner ikke hva folk snakker om når de sier at det ikke blir spennende om man vet kjønn eller drar på ul! Mer enn nok spenning med en fødsel og få møte barnet for første gang uansett om man vet kjønn og har sett på en skjerm! Her blir det 3D :D

Skjønner ikke hva folk snakker om når de sier at det ikke blir spennende om man vet kjønn eller drar på ul!
Hvis den var retta til meg og min kommentar, så skrev jeg ikke at det ble mindre spennende hvis man visste kjønn. Det jeg mente var at hvis vi ikke ser kjønn på OUL så drar jeg på 3d, nettopp fordi jeg vil vite det :) Men sånn ellers synes jeg, for min del, at det er unødvendig pengebruk..

3D er ikke så viktig for meg, synes egentlig det er litt creepy, hehe. Men det er mulig jeg bestiller en privat vekstestimering/flow-us rundt uke 30, for å se om han vokser som han skal.

Hvis den var retta til meg og min kommentar, så skrev jeg ikke at det ble mindre spennende hvis man visste kjønn. Det jeg mente var at hvis vi ikke ser kjønn på OUL så drar jeg på 3d, nettopp fordi jeg vil vite det :) Men sånn ellers synes jeg, for min del, at det er unødvendig pengebruk..

Var ikke retta mot deg eller noen spesielle, bare veldig mange som sier at det blir mindre spennende om man vet kjønn og/eller drar på 3D ultralyd og det er jeg uenig i :-)

Var på 3D ultralyd med førstemann i uke 31. Det var for det første litt seint, han hadde alt snudd seg med hodet ned og flyttet lite på seg. Ble vanskelig med bra bilder og film. Var litt gøy der å da å se han ligne på oss og at det virkelig var en nesten ferdig baby på film. Men skal ikke denne gangen, da det er så utrolig mye mer fantastisk å se det ferdige resultatet ca 10 uker seinere.

Har ikke helt bestemt oss enda. Var ikke på 3d med de andre to.. er liksom siste sjanse nå siden dette blir sistemann ;-) Synes d ser litt creepy ut, men også utrolig spennende. Så vi får se ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp