Carrojenta
Forelsket i forumet
Jeg lurer veldig på om jeg skal på 3D ul , jeg skal på ul i desember for oppfølging, og ser liksom ikke vitesen, men det er jo morro med 3D.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denneSist var vi ikke på 3D, vi valgte å bruke pengene på andre ting i stedet. Tror ikke vi drar denne gangen heller, med mindre vi ikke ser kjønn på OUL.
Var på 3d med mellomste, tror nok vi kommer til å gjøre det igjen. Millan liker godt å se film av seg fra inni magenGjorde det i uke 25 og kommer til å gjøre det omtrent på samme tid denne gangenogså.
Der ga du meg svaretVar på 3d med mellomste, tror nok vi kommer til å gjøre det igjen. Millan liker godt å se film av seg fra inni magenGjorde det i uke 25 og kommer til å gjøre det omtrent på samme tid denne gangenogså.
Hvis den var retta til meg og min kommentar, så skrev jeg ikke at det ble mindre spennende hvis man visste kjønn. Det jeg mente var at hvis vi ikke ser kjønn på OUL så drar jeg på 3d, nettopp fordi jeg vil vite detSkjønner ikke hva folk snakker om når de sier at det ikke blir spennende om man vet kjønn eller drar på ul!
Hvis den var retta til meg og min kommentar, så skrev jeg ikke at det ble mindre spennende hvis man visste kjønn. Det jeg mente var at hvis vi ikke ser kjønn på OUL så drar jeg på 3d, nettopp fordi jeg vil vite detMen sånn ellers synes jeg, for min del, at det er unødvendig pengebruk..