3D ultralyd *Bilder*

Des09Spirejuli12

Forelsket i forumet

Lille frøkna våres<3

ÅÅÅhhhhh så hærli'
Har bestemt meg for å ta 3D jeg også, men får ikke bestemt meg for knøttet eller bedre helse..ææææ

Nydelige bilder da, man blir liksom litt bedre kjent med den lille :)

Åhhh, så nydelig da :) 

Jeg har kjempelyst til å ta 3D jeg også, men mannen synes ikke det er nødvendig.

Jeg synes vi skal ta det fordi jeg er spent på om hun ligner på storesøster :) Vi tok nemlig 3D UL av henne og vil jo gjerne ha det av denne lille snuppa også :) Skal nok prøve å få overtalt han :) hehe 

Vi fikk sett på 3D på den vanlige ultralyden i uke 18. Kjempekos og uventet.....og ikke minst godt å få det gratis.........

Synes det er gøy å få sett det litt senere også jeg da, siden ansiktstrekkene ikke er "ferdig" før uke 22-23. Ser liksom litt mere når man er senere, så for min del er det verdt de 1200kr :)

Så nyyydelig :D:D
Helldig du som har vært allerede =) Vi skal om 2 uker , gleeeder oss =) det er verdt pengene :D !

Så nydelig:)

Vi har visst bestemt oss for å droppe 3D og heller vente i spenning på å få se originalen. Men kjenner det er litt vanskelig når jeg ser sånne bilder:) Vel, bare 13 uker igjen..

Søt lita frøken! :)

Så koslig! :) Skal vi og i slutten av mnd... Med gutten vår så kunne vi se tydelig trekk fra oss, min nese feks, så gleder meg til å se hvem denne tassen ligner :)

Back
Topp