3D-ultralyd 7+1

Tuppeline17

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
Pga dårlig impulskontroll endte jeg opp med å bestille meg TUL i morrest. Var på ultraportalen i Trondheim. Kjempe fornøyd med personalet, å jeg var så heldig at jeg fikk se den lille klumpen i 3D! 9,9 mm lang og hjertefrekvens på 144 :) Det ble tatt utvendig ultralyd på grunn av at livmora mi allerede lå halvveis opp til navlen.
Tenk at det er så fantastisk nydelig å se en bitte liten baby på knapt en cm! <3 ImageUploadedByBV Forum1485785148.510791.jpgImageUploadedByBV Forum1485785516.577493.jpg

Ååååå så herlig [emoji7]

Jeg var også på ultraportalen forrige gang, vurderer å dra dit nå også - kjenner jeg trenger bekreftelse på at det er liv der inne;)

Jeg var også på ultraportalen forrige gang, vurderer å dra dit nå også - kjenner jeg trenger bekreftelse på at det er liv der inne;)

Jeg var også der i forrige svangerskap. Veldig fornøyd med de! Hun tok seg goood tid selv om det ikke er stort å se så tidlig i svangerskapet :)
Det var veldig godt å bekrefte at det var liv der, har i tillegg hatt store blødninger, så jeg har vært litt redd for at det hadde gått galt.

Så gøy å se! Hvor mye koster det? Vurderer det selv rundt uke 12-13 dersom jeg ikke får komme til flere TUL på St.Olavs. Venter på innkalling der nå.

Så gøy å se! Hvor mye koster det? Vurderer det selv rundt uke 12-13 dersom jeg ikke får komme til flere TUL på St.Olavs. Venter på innkalling der nå.

Betalte 1100,- kr :) Jeg har fått time til jeg er i uke 12 på st.olavs, klarte ikke å vente så lenge med å finne ut om det var et bankende hjerte der inne, så jeg måtte bare dra til privat i dag. Hvilken uke er du i? :)

Betalte 1100,- kr :) Jeg har fått time til jeg er i uke 12 på st.olavs, klarte ikke å vente så lenge med å finne ut om det var et bankende hjerte der inne, så jeg måtte bare dra til privat i dag. Hvilken uke er du i? :)

Jeg er 7+4, så omtrent like langt som deg :) mistenker kanskje at jeg er noen dager kortere pga sein EL. Er spent på når TUL på sykehuset blir. Hvis jeg må vente lenge drar jeg kanskje privat tidligere, sånn som deg :) Tok det lang tid fra henvisningen ble sendt til du fikk time på St.Olavs?

Jeg er 7+4, så omtrent like langt som deg :) mistenker kanskje at jeg er noen dager kortere pga sein EL. Er spent på når TUL på sykehuset blir. Hvis jeg må vente lenge drar jeg kanskje privat tidligere, sånn som deg :) Tok det lang tid fra henvisningen ble sendt til du fikk time på St.Olavs?

Okei, jeg ble satt tilbake 2 dager i dag :) hmm, det tok vel om lag 2 uker tror jeg, jordmor oppga en spesiell dato i henvisningen som tilsa at jeg ville være ca 6+4 på ultralyden, men fikk ikke time før 9+0 så derfor valgte jeg å ta privat ultralyd nå. Vurderer å utsette ultralyden på sykehuset til uke 12, så det det er enda litt mer baby å se :D

Back
Topp