3D ultralyd Østlandet

Åse

Flørter med forumet
Noen som har en 3D klinikk på Østlandet å anbefale? 4,5 år siden sist og vi var ikke så fornøyde med de vi var hos da.

En fordel om barna kan få være med også. Selv i disse koronatider. At storebror fikk bli med sist var en viktig del av forberedelsene til det som kom. Føler lille storebror fortjener samme opplevelse. ❤️
 
Østlandet er stort, men Knøttet Ultralyd i Moss er helt fantastisk. Jeg var der i 2009, og hun er skikkelig herlig hun som driver det. Holder grensa såpass åpent at vi kan fortsette kjøre over kommer jeg bestille time der om noen uker når jeg har passert 24-25 uker for 3D.
 
Det lurer jeg også på :p Alt fra Drammen til Lillestrøm, Ikke hele Østlandet :confused005
Det er MANGE men vil jo til en som er god, der du får bilder og video elektronisk.. Helst også litt sein åpningstid eller noe åpent lørdag :confused004 Jobber 100% i barnehage.
 
Ultralydklinikken AS i Drammen, Dag Harald Hovin, er helt super :) Har vært der 3 ganger på 2 svangerskap.
 
Ultralydklinikken AS i Drammen, Dag Harald Hovin, er helt super :) Har vært der 3 ganger på 2 svangerskap.

Sniker fra september.
Veldig fornøyd med han jeg også. Var der i uke 16 og på 3D/4D i uke 29.
Hyggelig mann som er flink i yrket sitt, og har det nyeste ul-utstyret.
Kjempekjekt at man får link til bilder og video for å laste ned på mobilen :happy:
 
Back
Topp