3D ULTRA

Tessa_26

Glad i forumet
Skal alle her ha 3d ultralyd? Er litt usikker på hva jeg vil. Noen hemmeligheter vil jeg ha når babyen kommer ut

Hadde de sett på ultralyden at det var noe galt med babyen hadde jeg gjort det for å se omfanget.. Nå som babyen er frisk og alt ser bra ut så er jeg veldig usikker

Jeg skulle enten vite kjønn eller ta 3d ultralyd og det ble kjønn så da får jeg bare smøre meg med tålmodighet til august! Ikke hadde han arvet hjerte eller nyrefeil av sin mor så da kan jeg i grunn ikke klage gitt!

Så de ikke kjønn når du var på ultralyd Teddy81?

da skjønner jeg [:)]  kjønnet er kjekt å vite, det er lite som er nøytralt nå synes jeg

fins ikke nån slags tilbud på det hær i nærheta så må nok nøye åss me den vanlie ultralyden vi allerede har tatt...

Jeg har allerede fått 3d ultralyd to ganger jeg[:D] Her på mitt sykehus har de 3d som standard så jeg fikk en 3d visning i uke 11 for å se om det var "bare" en der, og den ordinære i uke 18 og da fikk vi se en liten søt gutt inni der[:D] Enda går jeg og lyster på en til... men da må jeg pent reise til oslo eller hamar og betale for det.... vi får se hvor lenge jeg klarer å holde meg...

vil ha 3D UL, men har ombestemt meg nå...jeg å mener at det må være noen hemmeligheter når babyen kommer...trenger ikke å se hvorden den ser ut! Men skal på en UL til, for vi fikk ikke vite kjønnet...håper de ser det på vanlig UL om noen uker! Hvis ikke blir det 3D..jeg gir meg ikke får jeg får vite kjønnet!hehe

ORIGINAL: tjukkebollefeita

Nei, ikke gratis! Må bestille hos privat gyn.! Men de penga skal jeg koste på meg gitt, jeg vil vite kjønnet, om det så skal koste meg skjorta og litt til...hehe!

Enig med deg!! [:)] Men er det så stor forskjell på vanlig UL og 3D da??

Ja, det er jo ganske stor forskjell på 3D og vanlig..

3D-bilde

Vanlig Ul (2D) er jo ganske anderledes ut.

Jeg skal på 3D-UL. Klarer ikke la vær! Her koster det jo 800 kr, da får vi med bilder og film på 20 min. Syns det er verdt det.[:D]

Du kan bestille time på nett! Er egentlig ganske genialt for du får se timeboka liksom, og velge den timen som passer deg aller best.
adressen er www.kvinnedoktor.no
Her får du også endel info om legen og JM, undersøkelser osv. Har hørt mye positivt om de, så gleder meg[:D]

Back
Topp