3D UL

PrinsessaMi

Gift med forumet
Nå har jeg bestilt time til 3D UL. Er en mnd til da, men jeg gleder meg masse[:D]

Fler som har tenkt til å ta det???

Jeg har veldig lyst.... Men da blir det 8 ul på meg dette svangerskapet, og er redd det er litt i meste laget.... Holder vel med 7

Hvorfor har du så mange UL Iroim? Bare nysgjerrig[:)][:)][:)]

Pga blødninger tidlig i svangerskapet, risikosvangerskap... Og nå pga lavtliggende morkake.

Bollapinnsvin79 jeg var på ordinær UL på bursdagen min,
kjempe fin bursdag presang[:D]

Vi har også tenkt til å  dra på 3D ja

har veldig lyst til 3d ul selv jeg,men samboer er lissom ikke heeeelllt med på den...hehe...men tenker jeg skal jeg..hihi[:)]

ORIGINAL: vordenemor

har veldig lyst til 3d ul selv jeg,men samboer er lissom ikke heeeelllt med på den...hehe...men tenker jeg skal jeg..hihi[:)]

Må vise han hvor fantastiske bilder det blir da.
Her er en link fra en amerikansk side med før og etter bilder

http://www.babyview.co.uk/gallery.asp

På majorstuaklinikken sin side er det også lagt ut en filmsnutt fra 3D

ORIGINAL: ragcoon

ORIGINAL: vordenemor

Må vise han hvor fantastiske bilder det blir da.
Her er en link fra en amerikansk side med før og etter bilder

http://www.babyview.co.uk/gallery.asp

På majorstuaklinikken sin side er det også lagt ut en filmsnutt fra 3D
hahahaha...tror jammen jeg fikk han med alikevel jeg nå når han så denne linken...hihi[:D][:)]tusen takk for tipset...hihi[;)][:)]

Legen som foretok min ul i uke 18 hadde 3D ul, men babyen var ikke samarbeidsvillig! Vi fikk ingen skikkelige bilder. Det var kjempedumt. Hadde så lyst å se babyen min!!

ORIGINAL: Sola_1

Nå har jeg bestilt time til 3D UL. Er en mnd til da, men jeg gleder meg masse[:D]

Fler som har tenkt til å ta det???

Skal på 3D om 2 uker. Gleder meg [:D]

Vi skal også på Majorstuaklinikken på 3D ul , og har fått time den 6 september! [:D] Gleder oss helt sjukt, og håper vi får sett lille vesla tydelig. Bursdagsgave fra kjærsten![:D] hihi!

Back
Topp