3D UL

Nurre

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Inspirert av Desember 2017!

Skal dere på 3D ul?

Jeg var ikke på det sist svangerskap og hadde egentlig ikke tenkt noe på det denne gangen heller, men vi er så heldige at vi fikk det i gave av en god kamerat av min mann. Han syns det var så stas når han og kona var og så jenta de har i magen for ikke så alt for lenge siden, at han ville vi skulle få oppleve det :happy:
 
Ja jeg skal i uke 27[emoji7][emoji7] Mamma sponser siden hun ville ha et 3d bilde[emoji4][emoji1]
 
Vi har ikke vært i tidligere svangerskap og har ikke planer om det denne gangen heller.
Fikk en liten surprise sniktitt i 3D på OUL vi da, og dersom jeg må inn til oftere sjekker på grunn av vekt og magesekk så kan det jo være jeg får flere 3D titter. Skal tilbake på torsdag, men da skulle timen bare vare 30 min og ikke 1 time så vi får se hvordan det går.
 
Jeg har time i slutten av september, da vil jeg være 27+1 :) Vi var i uke 27 med storebror også. Fin opplevelse og fint å ha noen filmsnutter fra da de var i magen :)
 
Jeg har vært med begge mine:) Vi har helt utrolig fine bilder og kan fremdeles se at det er dem:) Har ikke bestemt meg denne gangen men det er bare fordi vi ikke skal vite kjønn og redd for å se noe da! Får se<3 Har kjempe lyst på bilde<3
 
Så gøy:)

Gleder meg skikkelig. Ny opplevelse.

Ja, vi og. Hun viste såvidt 3D på oul (ti sekunder eller noe), pluss at jeg var så dårlig den dagen at jeg ikke fikk med meg så mye. Siden dette er første (og muligens eneste) tenkte vi det er kjekt å få forhåpentligvis få noen fine bilder på 3D. I tillegg til at det er greit å få enda en sjekk på at alt er som det skal inni der :)
 
Nei, jeg har ikke lyst til det. Holder med oul:p
 
Ja, vi og. Hun viste såvidt 3D på oul (ti sekunder eller noe), pluss at jeg var så dårlig den dagen at jeg ikke fikk med meg så mye. Siden dette er første (og muligens eneste) tenkte vi det er kjekt å få forhåpentligvis få noen fine bilder på 3D. I tillegg til at det er greit å få enda en sjekk på at alt er som det skal inni der :)

Skjønner :happy:
 
Vi sist gang i veke 28 og eg vil igjen denne gongen også. Så må vel bestille snart :)

Har ein herleg snutt av lille som gjesper stort i magen :Heartred
 
Ja det tenker jeg at jeg skal få gjort [emoji4]
Min første, og kanskje eneste, så dette mirakelet skal dokumenteres [emoji7]
 
Back
Topp