Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg har vært litt usikker, men bestemte oss for å gjøre det i dag, og fikk time i morgen! Er da 25+5. Håper det ikke er tidlig? Er hovedsakelig for å se kjønnet da, men vil jo helst få best mulig bilde også.. [emoji4]
Håper det går greit Ok, da satser jeg på bra bilder! Er litt spent, var på vanlig ul for to uker siden, og da lå babyen veldig dårlig til, så fikk ikke se hverken kjønn eller ansikt skikkelig! Og kjenner at den ligger mye på samme måten. Men har hørt at de er mer villige til å dytte på magen og sånn på privat ul, siden det er mer en "serviceteneste". Deler gjerne bilder, det må du også gjøre! [emoji4][emoji4]Jeg skal som nevnt ha 26+0. Det anbefales fra uke 24-25, litt avhengig av sted, og jeg vet om flere som har fått fine bilder rundt uke 26Det sies jo at det er lurt å ikke vente for lenge siden bildene blir dårligere jo mindre plass barnet har, så jeg ville uansett ha før uke 28-29. Også klarte jeg ikke å vente lenger
Håper det går greit
Legg gjerne ut bilder når du har vært, vi skal jo tilnærmet likt
![]()
Ok, da satser jeg på bra bilder! Er litt spent, var på vanlig ul for to uker siden, og da lå babyen veldig dårlig til, så fikk ikke se hverken kjønn eller ansikt skikkelig! Og kjenner at den ligger mye på samme måten. Men har hørt at de er mer villige til å dytte på magen og sånn på privat ul, siden det er mer en "serviceteneste". Deler gjerne bilder, det må du også gjøre! [emoji4][emoji4]
Så bra å høre! Morkaken ligger foran her også. Krysser fingrene for at vi får fine bilder begge to! Lykke til[emoji4][emoji4]Min lå også dårlig til, både på OUL og TUL, og jeg har morkaken foran. Så jeg er veldig spent! Men jeg håper at vi i hvert fall får se noeDet positive med privat er at man får med mange bilder og film på USB-penn. Ja, vi var på TUL privat og de tok seg mye bedre tid. Jeg har også lest om dit vi skal nå at de prøver med drikke, bevegelse eller evt. en pause dersom det ikke blir bra. De prøver å gjøre det til en fin opplevelse.
Det skal jeg gjøre![]()
Så bra å høre! Morkaken ligger foran her også. Krysser fingrene for at vi får fine bilder begge to! Lykke til[emoji4][emoji4]
Jordmor var blitt syk, så ble ikke noen time i dag. [emoji52] Fikk ny om to uker..Takk, det samme![]()
Jordmor var blitt syk, så ble ikke noen time i dag. [emoji52] Fikk ny om to uker..
SÅ kjipt! Jordmor var blitt syk, så ble ikke noen time i dag. [emoji52] Fikk ny om to uker..
Veldig kipt! Mr klinikken i Ålesund, de har bare jordmor på tirsdager..Kan jeg spørre hvor du skulle?
Veldig kipt! Mr klinikken i Ålesund, de har bare jordmor på tirsdager..