3D ul?

Tok med gutten vår. Hadde store forventninger til bildene som ikke innfridde, så derfor dropper vi det nok denne gangen.

Hadde det med nr 1, og det er fine bilder som man kan spare, så føler vi både vil og må gjøre det med resten av barna også ;)

Tok med nummer 1, vet ikke helt om vi kommer til å gjøre det denne gangen. I utgangspunktet tenker jeg at vi ikke trenger, men når man har kommet godt uti 20-tallet og ikke har fått sett krabaten siden uke 18 kan det godt hende jeg blir utålmodig og bestiller time ;)

Vi hadde det med sønnen, og det var utrolig artig å se ansiktstrekk. Jeg synes det var verdt pengene, og han vi var hos var veldig dyktig. Tror vi kommer til å dra på 3D igjen dette svangerskapet:)

Har lyst ja. Men når er det "vanlig" å dra på 3D eller generelt privat ultralyd? Etter oul får man dradd på flere, eller kun privat ?

Min kjære svigermor spanderer 3D ultralyd på alle sine barn sitt første barn, så vi er så heldige å få det! Gleder meg masse! Lurer også på hvilken uke ca det er vanlig å ta det?

Har lyst ja. Men når er det "vanlig" å dra på 3D eller generelt privat ultralyd? Etter oul får man dradd på flere, eller kun privat ?
De anbefaler vel mellom uke 28-32 tror jeg får å kunne se mest :) kun privat etter OUL om man ikke har oppfølging da så klart!

4D er jo sånn med vannsprut, lukt, risting og dunking i setet og sånn på kino haha Står det at du kan få 4D ul?!?
Hahahaha :D
Jeg mener jordmor kalte 3D videoen av tuppa vår for 4D, men ikke helt sikker. Men det gir på en måte mening da video gir enda en dimensjon til 3D bildet?

Back
Topp