Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hva er forskjellen på 3D og 4D?
Er ikke 4D 3D video?Veldig lyst på 3D ulhva er forskjellen på 3D og 4D?
![]()
De anbefaler vel mellom uke 28-32 tror jeg får å kunne se mestHar lyst ja. Men når er det "vanlig" å dra på 3D eller generelt privat ultralyd? Etter oul får man dradd på flere, eller kun privat ?
Hvilken uke tok du i? Er vel rundt uke 28 som anbefales?Tok med gutten vår. Hadde store forventninger til bildene som ikke innfridde, så derfor dropper vi det nok denne gangen.
Tror det er best rundt uke 28..Må bestilles hvis du vil ha flere ulHar lyst ja. Men når er det "vanlig" å dra på 3D eller generelt privat ultralyd? Etter oul får man dradd på flere, eller kun privat ?
Tror ca uke 28Min kjære svigermor spanderer 3D ultralyd på alle sine barn sitt første barn, så vi er så heldige å få det! Gleder meg masse! Lurer også på hvilken uke ca det er vanlig å ta det?
4D er jo sånn med vannsprut, lukt, risting og dunking i setet og sånn på kino haha Står det at du kan få 4D ul?!?Veldig lyst på 3D ulhva er forskjellen på 3D og 4D?
![]()
Hahahaha4D er jo sånn med vannsprut, lukt, risting og dunking i setet og sånn på kino haha Står det at du kan få 4D ul?!?
Hahahahaha. 4D står det faktisk på alle plassene jeg har sett på for privat ul4D er jo sånn med vannsprut, lukt, risting og dunking i setet og sånn på kino haha Står det at du kan få 4D ul?!?