3D ul

FrokenM

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Noen som skal?
Jeg skal på torsdag. Gleder meg veldig :) Blir spennende å Se hvem hun ligner på :) :)
 
Skal ikke på 3D da de har lagt d ned her jeg bor... Men hadde de fortsatt hatt hadde jeg dratt... Var med de andre 2 og syns d var artig å se ;)
 
Vi skal 18.November :) Er da i uke 27+2 :)
 
Var i dag 26+1. Hun var så vakker <3 ( sa mamman Hehe :p ) vært hver 2-3 uke siden uke 15. Nå veier hun akkurat 1 kg å er helt perfekt
 
Ja, 3.desember! Er da akkurat 28 uker. Gleeeeder oss!:)
 
Vi skal om ei uke, 11. november. Jeg er da 27+2 :) Gleder meg skikkelig! Håper hun viser oss noen triks ;)
 
Skal på mandag. Er da 26+6
 
Jeg lurte på om jeg skulle bestille, men har ikke helt funnet ut av hvor det er best å gå i Bergen? Noen som vet?
 
Trådstarter, lykke til i morgen! Gi beskjed hvordan opplevelsen var og hva du fikk se :D Kos deg med synet av nurket! Heldig :)
 
Jeg har vært på 2 ul, men ingen har nevnt noe om babyens vekt. Måler jordmor dette under rul? Eller burde jeg sett vekten på utskrift av ul-bildene? Hvorfor vet så mange vekt og ikke jeg?
 
Jeg har vært på 2 ul, men ingen har nevnt noe om babyens vekt. Måler jordmor dette under rul? Eller burde jeg sett vekten på utskrift av ul-bildene? Hvorfor vet så mange vekt og ikke jeg?
Tror det er mest om du er på vektkontroll at de måler og beregner vekt, altså om det er en spesiell grunn til å følge opp babyens vekt. Men om du spør så beregner de det sikkert for deg.
 
Jeg har vært på 2 ul, men ingen har nevnt noe om babyens vekt. Måler jordmor dette under rul? Eller burde jeg sett vekten på utskrift av ul-bildene? Hvorfor vet så mange vekt og ikke jeg?

Vekt er ikke noe de sier noe på dersom det ikke er behov. Dessuten pleier de ikke begynne med beregning av vekt før etter uke 24, ettersom babyen ikke har mye fett før det. Vekstkontroll er ikke noe alle får overalt, her hvor jeg bor er det standard med vekstkontroll i uke 32 for alle. Jeg har ul hver mnd, men det er av andre grunner :)
 
Back
Topp