Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvis du googler 3D-ultralyd ser du hva slags bilder man får, om man er heldig Var på 3D-ul under første graviditet, men syntes oul var mer spennende. Valgt å spare de pengene denne graviditeten da jeg ikke følte det var verdt det.
Vi var på 3D-ul sist, kommer nok til å gjøre det nå også. Jeg syns det var veldig gøy å se ansiktet så tydelig på bildene. Fikk liksom en liten sniktitt på hvordan han så ut
Var på 3D ul forrige gang og var ikke så fornøyd. Jenta lå med navlestrengen foran ansiktet. Var der to ganger for å få bedre bilder, men de ble som de ble. Tror derfor jeg heller sparer de pengene denne gangen
Hmm.., får se hva vi ser på oul først tror jeg. Har snart 3 uker med ferie, og to dager etter ferien er den oul. Klarer nok å vente.... Bor i ei lita bygd, og må nok kjøre 1,5 time hver vei hvis jeg evt vil på 3D. Takk for tilbakemeldingen.