3D UL ?!

pittelille

Flørter med forumet
er det noen av dere som har tatt 3D ul i uke 31-32?
Skal i neste uke, dagen før 32uker.
Kan vi forvente å "se babyen godt", eller er den for stor til det nå om dere forstår hva jeg mener?
Håper å få vite kjønn :)

Vet at det er best å ta det i god tid før uke 35, vi var i uke 26, så godt da

Jeg var i 31+1, da lå hun med hodet ned og navlestrengen lå foran ansiktet og skapte en del forstyrrelser på bildene.... men kanskje du er heldigere enn meg.. var uansett morro å se den lille som alltid!

image.jpg Var på forrige ultralyd 30+ 5 da sa legen at han begynte å bli så stor at det var vanskelig å se godt.

Var på fredag og da var jeg 33+ 5 og da var det ikke lett å se så mye. Men hun lå i tverre og da sa legen det var vanskelig å se godt.

ImageUploadedByBV Forum1421965302.467880.jpg

Tatt i uke 32/33 da hun skulle skjekke hvordan babyen lå :) hadde en ultralyd i uke 26 men det ble ikke bra bilder..

var på ul på sykehuset i uke 32 og da lå hun med hode langt ned i bekkenet så det var ikke lett å se. Men dette var ikke 3D altså :)

Vi fikk beskjed av jordmor at vi ikke burde vente for lenge med 3D ultralyd, helst før uke 28. Så vi tok i uke 26 og fikk ganske bra bilder

Var på ultralyd på fredag, 31+1, og syns det gikk greit. Var ikke bestilt som 3D ultralyd, det var vi på i uke 28.
Denne ultralyden var for å sjekke at alt var i orden, men syns vi fikk sett mye. Han brukte ikke like god tid som hun jordmoren vi var hos på 3D ultralyd, men tenker at dere sikkert får en god opplevelse likevel! Kos dere! ☺

Back
Topp