3D ul

desemberbaby21

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Noen som har erfaring med 3D UL i uke 25? Her er det ganske langt til nærmeste sted hvor de har 3D, men på onsdag skal jeg dit uansett, så lurer på å bestille meg en time :) Da er jeg 25+2.

Der jeg skal ta 3D-UL anbefaler de å ta det fra uke 24-28, så uke 25+2 blir nok fint. Selv har jeg bestilt time når jeg er 27+2. Fikk det ikke til før det. Har ingen tidligere 3D-erfaring dessverre.

Der jeg skal ta 3D-UL anbefaler de å ta det fra uke 24-28, så uke 25+2 blir nok fint. Selv har jeg bestilt time når jeg er 27+2. Fikk det ikke til før det. Har ingen tidligere 3D-erfaring dessverre.
Okei, takk for svar :) Jeg var på 3D forrige svangerskap, men da i uke 28. Husker ikke når de sa det var best å ta :)

Jeg får ikke tatt det før uke 29+5, har utsatt og utsatt pga økonomi osv...

Det går sikkert fint da også, Babi:) bør gjøres før 32 iallfall. Etter det begynner det å bli vel trangt, tror jeg.

Jeg tok i uke 25 og ble veldig fornøyd :) tok først i 24, men mini lå sånn til at vi nesten ikke fikk noen bilder... Fikk da lov å komme igjen i uke 25, og fikk kjempefine bilder :) fint når de fortsatt har litt plass så det ikke blir så mye skygger og forstyrrelser på bildene :)

Sniker fra oktober. Jrg tok i uke 25+0 i sommer og var kjempefornøyd! Fikk masse fine bilder:)

Kor e det du skal ta? Ålesund? Eg lure på da samma, men e jo eit stykke å reisa, så då vil eg høyra korleis du synst da va der fyst ;)

Kor e det du skal ta? Ålesund? Eg lure på da samma, men e jo eit stykke å reisa, så då vil eg høyra korleis du synst da va der fyst ;)

Tenkte å ta i Førde da jeg skal dit i morgen, men de hadde ingen ledig :( Men tok i Ålesund sist, eller rundt Moa der et sted, og da var jeg kjempe fornøyd! Anbefales :) Hun jeg snakka med i dag sa at 3D tas mellom uke 25 og 32 så det skulle gå fint å ta om jeg hadde fått time imorgen :) Men siden de ikke hadde time så lurer jeg på å bestille på samme klinikk som sist i stede, om noen uker :)

Tenkte å ta i Førde da jeg skal dit i morgen, men de hadde ingen ledig :( Men tok i Ålesund sist, eller rundt Moa der et sted, og da var jeg kjempe fornøyd! Anbefales :) Hun jeg snakka med i dag sa at 3D tas mellom uke 25 og 32 så det skulle gå fint å ta om jeg hadde fått time imorgen :) Men siden de ikke hadde time så lurer jeg på å bestille på samme klinikk som sist i stede, om noen uker :)

Ok :) ka heiter det der i førde? Har veldig lyst og ta 3D, men veit liksom ikkje noke om nokon rundtomkring, så veldig greitt og veta ka som er bra og ikke ;) .. Men moa/ålesund blir litt langt synst eg ..

Ok :) ka heiter det der i førde? Har veldig lyst og ta 3D, men veit liksom ikkje noke om nokon rundtomkring, så veldig greitt og veta ka som er bra og ikke ;) .. Men moa/ålesund blir litt langt synst eg ..
Sjønner det :) Augstad Diagnostikk er i Førde, og det var de jeg snakket med idag :) Hun sa at de ikke har så mye ventetid så du får nok time når du vil :)

Sjønner det :) Augstad Diagnostikk er i Førde, og det var de jeg snakket med idag :) Hun sa at de ikke har så mye ventetid så du får nok time når du vil :)

Tror ikke det er så mange som vet at de utfører 3D i Førde endå, er jo ikk omtalt så veldig mange plasser! Men anbefaler det varmt, hun tar seg god tid og er imøtekommende!

Tok 3D bilder i forrige uke og var da 26 uker. Fikk mange fine bilder av lillemor i magen! :) veldig detaljert og så både form av munn, nese og tilogmed øyenvipper. Fikk se fra profil også. Kjempefornøyd!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp