Noen som har erfaring med 3D UL i uke 25? Her er det ganske langt til nærmeste sted hvor de har 3D, men på onsdag skal jeg dit uansett, så lurer på å bestille meg en time
Da er jeg 25+2.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei, takk for svarDer jeg skal ta 3D-UL anbefaler de å ta det fra uke 24-28, så uke 25+2 blir nok fint. Selv har jeg bestilt time når jeg er 27+2. Fikk det ikke til før det. Har ingen tidligere 3D-erfaring dessverre.
Kor e det du skal ta? Ålesund? Eg lure på da samma, men e jo eit stykke å reisa, så då vil eg høyra korleis du synst da va der fyst![]()
Tenkte å ta i Førde da jeg skal dit i morgen, men de hadde ingen ledigMen tok i Ålesund sist, eller rundt Moa der et sted, og da var jeg kjempe fornøyd! Anbefales
Hun jeg snakka med i dag sa at 3D tas mellom uke 25 og 32 så det skulle gå fint å ta om jeg hadde fått time imorgen
Men siden de ikke hadde time så lurer jeg på å bestille på samme klinikk som sist i stede, om noen uker
![]()
Sjønner detOkka heiter det der i førde? Har veldig lyst og ta 3D, men veit liksom ikkje noke om nokon rundtomkring, så veldig greitt og veta ka som er bra og ikke
.. Men moa/ålesund blir litt langt synst eg ..
Sjønner detAugstad Diagnostikk er i Førde, og det var de jeg snakket med idag
Hun sa at de ikke har så mye ventetid så du får nok time når du vil
![]()
Tror ikke det er så mange som vet at de utfører 3D i Førde endå, er jo ikk omtalt så veldig mange plasser! Men anbefaler det varmt, hun tar seg god tid og er imøtekommende!