3d ul :)

Har så lyst jeg å men jeg et så usikker om vi skal

Skal 20 oktober da er jeg 25+5 om jeg husker riktig :)

Vi skal også på 3D. Slutten av oktober, det gledes <3 da er jeg vel va 26 uker :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg bestiller ikke noen 3d-ul, jeg får det på sykehuset på 3-4 kontroller etter uke 30:) Blir ikke noe bilde med hjem, men det går veldig bra:)

har vedig lyst og gå vist jeg tar 3D ul blir det rundt uke 25 tenker jeg var uke 27-28 sist gang og det var ikke noe særlig bra fordi fosteret hadde så iite fostervann rundt ansiktet så blidene og det vi så ble ikke så veldig bra :-P

Her blir det ikke 3d ul. Men vi fikk se et glimt på 3d på oul, og fikk et bilde da. Vi har ikke vært med de to første og gidder ikke bruke penger på det nå heller. Det er jo egentlig bare spennende med de bildene et par måneder også har vi jo babyen.

Er det anbefalt og ta 3D ul når ein er eit visst antall veker på vei? Meiner eg har lest noke om at det blir best bilder mellom veke 28-30 eller noke sånt, veit ikkje kor eg har lest det...
Ka er dåkas erfaring?

Her blir det ikke 3d ul. Men vi fikk se et glimt på 3d på oul, og fikk et bilde da. Vi har ikke vært med de to første og gidder ikke bruke penger på det nå heller. Det er jo egentlig bare spennende med de bildene et par måneder også har vi jo babyen.
Syns det er morro i ettertid og jeg , og jentene mine syns det er kjempe stas å se på bilde av seg selv fra de var i magen ♡

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Er det anbefalt og ta 3D ul når ein er eit visst antall veker på vei? Meiner eg har lest noke om at det blir best bilder mellom veke 28-30 eller noke sånt, veit ikkje kor eg har lest det...
Ka er dåkas erfaring?
De anbefaler å ikke ta før uke 25 og ikke etter uke 30. Jeg hae tatt i uke 27+3 de andre gangene og har fått fantastiake bilder :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg føler ikke behov for noe 3d-ul. Fikk et 3d glimt på en kontroll for et par uker siden.

Back
Topp