3d ul :-)

Har bestilt time neste fredag den 15/11! :-D Er da 28+6. Gleder meg!!!

Nei. Får ul hver måned så det får holde. Sambo liker ikke 3D, han synes det ser ceeepy ut...

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei. Får ul hver måned så det får holde. Sambo liker ikke 3D, han synes det ser ceeepy ut...

Sent from my iPhone using BV Forum

Det syns både jeg og mannen også,så her står vi over ;)

♡lille isprinsesse ventes 3.2.14♡
☆taster fra telefon☆

Jeg er så usikker på om det er verdt det :) gubben må evt ta seg fri, det koster noen kroner, og synes ofte bildene ser litt "skumle" ut :) men jeg har jo bare en mulighet til å reise på det, så har samtidlig veldig lyst :) synes dere som har vært på det at det var verdt det? :)

Sent from my iPad using BV Forum
Mannen her i huset tar seg også fri, og blir med nedover. Vi har vært med de to andre, og det er absolutt verdt det:D
Barna (nå 7 og 4) synes også det er kjempe stas og se på bilder og video av seg selv fra da de fremdeles lå inni magen min;) Jeg anbefaler det absolutt, og det gjør mannen også! Er spesielt og få ta en sniktitt på den lille som man bærer rundt på:love7

Føler det er verdt pengene. Gleder meg masse!! Klarer ikke å vente!!!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Skulle ønske vi hadde det her, da hadde jeg bestilt time :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg var på 3D både i uke 22,23 og 24. Knøtte mitt var ikke spessielt villig til å bli tatt bilde av å gjemte seg hver gang vi gikk fra 2d til 3d. Men fikk helt fine bilder et tredje gang :) ikke perfekte, men jeg er fornøyd. Jeg betalte også bare for første timen siden kontoret/klinikken jeg var på er nøye på at man skal kunne gå derfra med minst et fint bilde.
Jeg fikk en ekstra trygghetsfølelse på at alt er bra med babyen siden de sjekker alt når man først er innom :)
Kommer nok til å bestille 3D om jeg blir gravid igjen også ;)

Back
Topp