3D ul

*Selene*

Elsker forumet
Noen andre som har tenkt seg på dette?
Vi skal denne gangen også, men dessverre har ikke ultralydklinikken på Lysaker noe ledig den ukedagen vi kan :(
Har noen her inne tidligere erfaringer med Majorstua? ;)

- Flittig bruker av app'en ;)

Vi kommer nok ikke til å reise på det. Jeg får ekstra oppfølging så skal på ul igjen både uke 24 og 28, og senere også.

Vi vil nok også ha 3D ultralyd, men fikk råd om å vente til uke 28-30 (det er visst lettere å få fine bilder da)

Vi vil nok også ha 3D ultralyd, men fikk råd om å vente til uke 28-30 (det er visst lettere å få fine bilder da)
Ser på Lysaker sier de uke 28-30, og på Majorstua 26-28 :) Sist var vi i uke 28, fikk kjempe fine bilder :)

Ser på Lysaker sier de uke 28-30, og på Majorstua 26-28 :) Sist var vi i uke 28, fikk kjempe fine bilder :)

Da tror jeg vi også går i uke 28 :)

Hadde jeg hatt mulighet for det i nærheten hadde jeg sikkert tatt det, men avhengig av å kjøre til enten tromsø eller bodø for å få det, og da må man plutselig sette av en hel dag til det... Litt lyst, men tror det blir vanskelig å få tid (er ute i praksis da + jobber 50% ved siden av, så ikke barebare å ta seg en hel dag fri).

16.02.14 <3

Hadde i uke 27 sist, veldig fornøyd. Skal samme igjen :)

Godgutten vår skal bli storebror, termin 3.2.14

Jeg tror ikke vi kommer til å gå på det denne gangen. Var med førstemann - men fikk ikke sett så mye som ønsket da hun hadde navlestrengen foran ansiktet. Var stas uansett da ;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi skal ikke.
Av den enkle grunn at vi ikke var med storebror og vil ikke gjøre forskjell på de :-)
Regner med å få flere ul senere denne gangen så får nøye oss med de :-)

♥Lars Gunnar 06.02.12♥ lillebrøster ventes 07.02.14 ♥

Back
Topp