3D ul :)

susamedbabyimagen

Elsker forumet
Bestilt meg time til 3D ul i uke 30:) Sandefjord helsepark :) gleeeder meg masse å titte på lille nurket da :)

:)

Ja 4 uker til uke 30 her så er en stund til, hun jordmoren anbefalte 3D etter 28 uker, og mannen ville være med så da ble det kun det som passet. Hvor skal dere ta d?

Ja 4 uker til uke 30 her så er en stund til, hun jordmoren anbefalte 3D etter 28 uker, og mannen ville være med så da ble det kun det som passet. Hvor skal dere ta d?

Etter 28? Trodde alle anbefalte mellom 24-28(30) jeg, siden den lille i magen tar jo bare større og større plass!

Men kos med 3D uansett! Jeg skal neste tirsdag, da er jeg 26+1, og hun dama jeg snakka med da, sa at den uka var absolutt den beste.. Så ikke vet jeg :) :p

Helsesenter 1 er supert, tok tidlig ultralyd der. Eneste grunn til at jeg valgte Sandefjord nå er pga lav pris, kun 750 ,- kr i forhold til 1200,- og at jeg slipper å kjøre så langt.
Ja jordmor sa at hun anbefalte å vente noen uker da jeg sa jeg var 26 uker på vei. At det ikke var noe problem i uke 30. :) hadde uke 32 på sykehuset sist og ble kjempe fine bilder. Likner seg selv faktisk:) spent på om denne jenta er lik på sin søster ❤

Å, gleder meg! Ja, det er litt det de har sagt til meg, mellom uke 28 og 30 er supert og jo lenger man venter (innenfor der), jo mer får man se - da sikkert av utviklede trekk vil jeg tro, fingre og tær er jo "ferdig" for lenge siden.. :)

Å, gleder meg! Ja, det er litt det de har sagt til meg, mellom uke 28 og 30 er supert og jo lenger man venter (innenfor der), jo mer får man se - da sikkert av utviklede trekk vil jeg tro, fingre og tær er jo "ferdig" for lenge siden.. :)
Når har du bestilt 3D? :) ja blir flott å få se babyen en gang før det nermer seg fødsel :) og så absolutt verdt hver krone :)

Sniker. Her sier de det er best fra uke 28 til 34. Jeg tok 30+3 og fikk knallfine bilder. Gled deg masse :)

Back
Topp