3D ul

PrøveLykken

Liker dette forumet
Hallo alle sammen :)
Er det noen av dere som har tenkt dere på 3D ul? Og eventuelt når skal dere ? :)
Jeg har time den 28 juni, og gleder meg som en liten unge ! Er så spent på hvordan lille guttebassen min ser ut <3 så jeg håper tiden til 28, går fort ! :D
Jeg er da 27+2 :)
 
Jeg hadde egentlig litt lyst til å ta 3D, men noen i familien som har tatt det sa de ikke synes noe om det "/ De følte liksom ikke at ungen lignet når den kom ut eller noe slikt ><
Synes det var litt tussette, men jeg ombestemte meg og ville ikke allikevel "/
Men håper du får en annen opplevelse, for har hørt mange si at de hadde angret hvis de ikke hadde gjort det :D
Er jo veldig spesielt og allerede se uttrykkene til lille bebbisen :D
Håper tiden omtrent springer fra deg og du får se lille gutten din om ikke lenge ^^ <3
Masse lykke til :D
 
Jeg hadde egentlig litt lyst til å ta 3D, men noen i familien som har tatt det sa de ikke synes noe om det "/ De følte liksom ikke at ungen lignet når den kom ut eller noe slikt ><
Synes det var litt tussette, men jeg ombestemte meg og ville ikke allikevel "/
Men håper du får en annen opplevelse, for har hørt mange si at de hadde angret hvis de ikke hadde gjort det :D
Er jo veldig spesielt og allerede se uttrykkene til lille bebbisen :D
Håper tiden omtrent springer fra deg og du får se lille gutten din om ikke lenge ^^ <3
Masse lykke til :D
Huff da "/
Jeg vil gjerne se lille gutten min igjen så fort som mulig. Om han ligner når han kommer ut eller ikke, har ikke så mye å si for meg :) han er helt sikkert den fineste som fins på denne jord for meg uansett <3
Tusen takk for det ! Gleder meg enormt :D
 
Vi har bestilt time til 2|07. Når min kjære kommer hjem fra Bergen. Gleder oss!
 
Vi skal på 3D den 18.juni :) gleder oss sykt mye :D
 
Har hatt 4 vanlige ultralyder alt, og gidder ikke utsette ungen for mer enn nødvendig. Medisinske undersøkelser må vi nesten igjennom, men de vet ikke med sikkerhet hva radiobølger gjør med fostret så jeg står over ULene som bare er for moro skyld :) forstår at dere som bare har sett nurkene på OUL har lyst, så kos dere med 3D :)


Gutt født 09
Lillebror ventes
 
Vi skal på 3D 12/6, og gleder oss masse :) er så fantastisk opplevelse å få hils på babyen en gang til før den kommer :) også får vi med film som vi kan vise til den kommende storebror :) :)
 
Jeg skal snart på min 6 ul time, så gidder ikke bruke penger på det nå.. Går jeg tiden ut så blir det nok en del ul til på sykehuset frem til termin siden jeg har ekstra oppfølging denne gangen
 
Jeg har vært på fire ul undersøkelser allerede, og sist gang trykket de på en knapp, og plutselig var mini i 3D! Visste ikke de hadde det ved sykehuset mitt en gang, men det var veldig fint. fikk utrolig fine bilder, ett av de ligger under ultralyd bilder.
 
Har hatt 4 vanlige ultralyder alt, og gidder ikke utsette ungen for mer enn nødvendig. Medisinske undersøkelser må vi nesten igjennom, men de vet ikke med sikkerhet hva radiobølger gjør med fostret så jeg står over ULene som bare er for moro skyld :) forstår at dere som bare har sett nurkene på OUL har lyst, så kos dere med 3D :)


Gutt født 09
Lillebror ventes
Ja, det skjønner jeg. Da har du jo sett nurket ditt noen ganger :)
 
Jeg skal snart på min 6 ul time, så gidder ikke bruke penger på det nå.. Går jeg tiden ut så blir det nok en del ul til på sykehuset frem til termin siden jeg har ekstra oppfølging denne gangen
Såpass ja, da er det ikke så mye vits å bruke penger på det :)
 
Jeg har vært på fire ul undersøkelser allerede, og sist gang trykket de på en knapp, og plutselig var mini i 3D! Visste ikke de hadde det ved sykehuset mitt en gang, men det var veldig fint. fikk utrolig fine bilder, ett av de ligger under ultralyd bilder.
Så herlig :D
Så det nå. Utrolig søt :D
 
Vi skal på 3D på Torsdag i neste veke :D Gleda oss masse!! :dance008
 
Vi var på 3D for halvannet uke siden! Var 25+ 2. Fikk utrolig bra bilder av lillemor for hun lå så bra til å viste seg frem.. Ser på 3D bildene av sønnen min at lillesøster ligner:) kjempe morro var det:)
 
Jeg har kun vært på oul og skal på en ny om to uker for oppfølgingen av nyrebekkenet til vesla. Jeg har litt lyst på 3D, men mannen ser ikke poenget- så da tror jeg det blir med disse to gangene:) Kjenner så mange som MÅ ta 3D til nr 2, fordi de tok til nr 1- så da slipper vi den diskusjonen i fremtiden også...hehe...
 
Back
Topp