3D UL

MammatilGullgutt

September 2013 <3
Flere enn meg som har bestilt seg time til 3D ultralyd? Hvilken uke og hvor skal dere ta den? :)
 
Samme her, vi fikk også se 3D på oul, og så skal vi tilbake på ul i uke 32 på grunn av lavtliggende morkake, så da håper jeg vi får en liten titt i 3D da også. Ellers hadde vi nok bestilt privat ja tenker jeg :)
 
Har ikke bestillt denne gangen, men har vært med de to andre, i uke 26-29 tror jeg? Denne gangen her fikk vi sett i 3d på oul :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Sist var vi på ekstra UL med 3d i uke 28, det var veldig gøy :)
Når jeg ser på bildene nå, kan jeg aktisk se at det er min lille, det ligner :p

Så tenker at vi skal på en ekstra rundt den tiden. Husker vi ble anbefalt pluss minus uke28, det er visstnok gunstig for bra bilder :)
 
Vi var ikke sist og hadde ikke planer om å gjøre det nå heller..
 
Vi skal når jeg er akkurat 29 uker.. Vi har også fått se han i 3D når vi var inne igjen på sjekk av hjertet, men det var veldig kjapt:)
 
Blir ikke 3 D denne gang, men går til gyn. Så får ul igjenn igjenn i uke 28 og resten av "lege" kontrollene :)
 
har ikke bestilt, men har litt lyst :)
 
Har ikke vært de to forrige gangene, og skal heller ikke nå. Min gynekolog fortalte at han bevisst ikke tilbyr 3D ul til gravide pga. stor stråledose som potensielt kan være skadelig for fosteret... Så da ble jeg enda sikrere på å ikke få utført 3D ul.
 
Back
Topp