3D ul!

HelenaH

September 2013 & April 2015 <3
Aprilbarna`15
Er det mangen her som skal på 3D ul??
Koffor/koffor ikkje? :D
 
Kanskje etter uke 28 :) Mest for å se baby igjen (så utålmodig) og det skal visst være best bilder da. Men kommer jo nettopp fra OUL og fikke se 3D da + bilde så behovet er dekket for en liten stund ;)
 
Jeg skal på 3D ultralyd, mest fordi barnefaren er bortreist når det er vanlig ultralyd, og jeg tenker det er viktig at han får oppleve det. Og så er det kjekt med bilder og da :)
 
Vi skal helt klart på 3D :) fordi jeg har hørt at det er en opplevelse for livet :) også så koselig å se bebbisen en gang til før h*n kommer :)
 
Vi skal på 3D :) var det med nr 1 og var kjempefornøyd :) fikk med bilder og film på DVD, som er veldig gøy å ha :) fascinerende hvor lik Emil var i magen og når han kom ut :) vi fikk ikke vite kjønn nå på OUL, så vi klarer ikke vente lenger enn til uke 26 med å bestille time.... ;) (han her i Tønsberg sier man kan ta 3D fra uke 26-32..) gleder meg såååå til ultralyd igjen :)
 
Kanskje hvis jeg ikke finner ut kjønnet , da tror jeg at jeg vil på 3D UL. For med sistemann var jeg på 4 UL uten å ville vite kjønn, så denne gangen har jeg bestemt meg for å vite ;)
 
jeg skal på 3d ultralyd i tønsberg på torsdag :) er da 26 + 3 :)
 
Nei mannen mener det er unødvendig :/. men hadde hatt lyst.
 
Jeg skal på 3d UL. Hørt mye positivt om det. Har 1 barn fra før og angrer på at jeg ikke gikk med han også. Jeg har også fått høre at fra 27uke til 32 uke er best å ta det:) Gleeeeeder meg :-D
 
Vet faktisk ikke enda- har ikke diskutert det med mannen. Vi får se hvor tydelig bilde blir på o.ul, kanskje mannen syntes det er moro å se en gang til :)
 
Back
Topp