3D ul?

Sofiemor88

Glad i forumet
Er det noen her som skal ta det? eventuelt er det å anbefale , er det veldig dyrt å ta det???
 
legen min switcha over til 4d under den vanlige ul, er jo moro dersom man klarer å få noen skikkelige bilder da!...vi fikk noen veldig fine med førstemann, mens jenta nå ikke var like samarbeidsvillig fordi hu lå og bevega så mye på seg at det var vanskelig å få bilde.

...men dersom du tar det sånn "bare" for bildene, og ikke som del av den vanlige undersøkelsen, så kan de jo sikkert bruke mere tid på å få skikkelige bilder!.. ;)
 
Vi ska på 3D ul i uke 27-28 har vorre på begge ongan å e storfornøyd, d e ei fantastisk opplevels, betalt 900 kr å fekk ei minnepenn me100 bilda å videosnutta Bestillt privat,så jordmora tok sæ lang tid å vi fekk masse fine bilda, som va heilt lik ongan, når dæm vart født emoticon
 


sofie88 skrev:
4D har jeg ikke hørt om før, er det veldig stor forsjeller på 3D å 4D? 


4D er samme bilder som 3D, men mens 3D er "bare bildene" så ser man bevegelse også med 4D. :)
 
vi hadde ikke tenkt å ta 3d ul. vi skulle bare ta den ene vanlige man får, men når vi hadde vært på den så ble vi satt opp på en ny time 2 uker senere. og på ul nr 2 hadde vi/jm litt god tid, så da ble det tatt 3d bilder :) og det takket vi ikke nei til, var artig å se :) 
tror det koster mellom 1000-1500 kr på privat klinikk å få 3d ul.
 
Jeg skal på 3D i slutten av september. Da er jeg i uke 27. Skal på Ultralydklinikken. 
Har ellers fått sett babyen i 3D både litt på den vanlige ultralyden og litt på en privat. Det gjør det mye mer levende å se det i 3D synes jeg. 
 
Vi var på ultralydklinikken på Lysaker med de 2 andre. Så må vell med denne også. Kanke gjøre forskjell :0)
 
Back
Topp