3d ul???

ceki79

Betatt av forumet
noen som allerede har tatt 3d ul el skal????
ikke tatt med noen av de to eldste,så veldig lyst nå til å ta med 3. prinsessa......
noen som kanskje vil anbefale noe sted???? Selv bor jeg i østfold :)

Hei hei...:)  

Jeg har vært og veldig glad for at jeg gjorde det... er jo sååå koselig :)

Med storebror bodde jeg på vestlandet så da tok jeg i Ålesund...husker ikke hva det het...men var a fornøyd...:)

Med denne lille tulla har vi vært hos kvinnedoktoren i tønsberg og er suuuperfornøyd... han er veeeeldig veeldig flink:)
Anbefaler med alt jeg har:) 

Nå har jeg null peil på hvor du bor da så vet jo ikke om noen av disse passer deg,men det er mine erfaringer iallefall:)

Jeg skal. Mannen min gleder seg som en unge
Kan ikke anbefale noe enda, i og med at iv ikke har vært, men hvor bor du? Enklere å anbefale en plass om man vet om du bor i Tromsø eller Stavanger liksom

her skal vi på 3d i uke 28 (altså 18februar) på majorstuaklinikken. var der med storebror og gleder oss til å titte på babyen igjen :D

Bor i moss østfold ;) i min iver glemte jeg helt skrive d. Hihi. Blir nok oslo på oss oxo. Men hørt at d er best ta mellom uke 26 og 30 og jeg er jo straks i uke 28 :)

Skal også ta, på Oslo City. Håper det er bra, selv ville jeg helst på ultralydklinikken på Lysaker har hørt veldig mye positivt derfra :)

Vi har tatt 3d-ultralyd på Det Gule Huset i Moss. Gjorde i forrige svangerskap også. Veldig fornøyd, fikk mange bilder og noen videosnutter. Betalte 1250 kr. 

Googlet d gule huset i moss,men litt skeptisk etter omtrent bare negativ skriving om denne plassen. Skal ringe dit i morgen :)

VELDIG fornøyd med ultralydklinikken på Lysaker! Hyggelig og dyktig mann.

Har dratt fra Fredrikstad for å komme til han igjen:-)

Det var rart. Jeg har hvertfall bare hørt og lest positivt om gule huset. Hvis hun har pasienter svarer hun ikke på tlf, men ringer opp igjen når hun er ledig. :-)

har bestillt time og skal på 3d ul i d gule huset i morgen....gleder meg...
har to jenter fra før,men aldri tatt 3d før...
er dette din første??? når i mai venter du????

LadyOnHeels skrev:
her skal vi på 3d i uke 28 (altså 18februar) på majorstuaklinikken. var der med storebror og gleder oss til å titte på babyen igjen :D

Hun som du sannsynligvis var hos med storebror har startet opp for seg selv nå (ultralydklinikken.no).. er visstnok en tysker som kommer reisende en gang av og til og utfører undersøkelsene på Majorstuaklinikken. Ryktene tilsier at han ikke er like hyggelig som Marsha (uten at jeg har erfaring med annet enn henne da..)

Vi var på 3d forrige onsdag og det var veldig kjekt :) ultralydklinikken.no avdeling Bergen. Var med førstemann også, så vi "måtte" lissom nå igjen :D Kjekt å få bekreftet kjønn og ikke minst hilse på lille jenta litt mer ordentlig enn på ordinær ul :)

Dette er min tredje. Har termin 14 mai. :-) Lykke til på ultralyd. Håper du blir fornøyd.

ceki79 skrev:
har bestillt time og skal på 3d ul i d gule huset i morgen....gleder meg...
har to jenter fra før,men aldri tatt 3d før...
er dette din første??? når i mai venter du????

Dette er min tredje. Har termin 14 mai. :-) Lykke til på ultralyd. Håper du blir fornøyd.

Vi venter også vårt tredje barn og har tenkt oss på 3D ul denne gangen. Har ikke vært med de to første. Jeg gleder meg! Og vi håper også at han kan se hvilket kjønn det er for det kunne de ikke se på den ordinære UL. Vi skal til ultralydklinikken på Lysaker på torsdag. Har hørt masse bra om den.

blåkanin skrev:

LadyOnHeels skrev:

Hun som du sannsynligvis var hos med storebror har startet opp for seg selv nå (ultralydklinikken.no).. er visstnok en tysker som kommer reisende en gang av og til og utfører undersøkelsene på Majorstuaklinikken. Ryktene tilsier at han ikke er like hyggelig som Marsha (uten at jeg har erfaring med annet enn henne da..)

Jeg bestilte hos han fordi vi ønsker å få bekreftet av det er jente, men det kunne han ikke, så da gikk vi til vanlig ultralyd i stede (ville før jeg reiste til London, siden jeg hadde planer om å shoppe).
Da jeg spurte om han kunne se om det var jente eller gutt, så var svaret at han kunne se om det var noe der (mtp. gutt), men kunne hverken bekrefte eller avkrefte noe.....

Back
Topp