3D ul?

Skinnende Perle

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Er det noen av dere som vurderer å ta 3D UL? Jeg har flere venninner som har gjort det, og de anbefaler det på det høyeste.. Var visst noe av det mest fantastiske de har vært med på bortsett fra å få nurket ut da...

Jeg har veldig lyst til å gjøre det om alt ser bra ut på ordinær ul i morgen..

Jeg tok det sist og angret ikke på det! Utrolig flott å se lillegutt på den måten. Man må bare være litt forberedt på at bildene ikke nødvendigvis blir perfekte, lillegutt så nå noget rar ut på bildene men kom ut fin og hel ;)
Bor du i nærheten av Oslo anbefaler jeg en som har 3D på Lysaker. 

Jeg bor sør for Bergen, men ellers takk for tipset. Er en privatklinikk som gjør det i Bergen som jeg har hørt mye bra om :)

Vi kommer til å ta det siden vi ikke fikk vite kjønn på Ord.UL. Prøver å få i uke 26-27.

Har aldri vært det selv med min egen baby i magen siden dette er første..Men, jeg var med en god venninne for et år siden da hun ventet tulla si..Og det var utrolig flott! Tror nesten jeg felte noen tårer mer enn den vordende moren..Hehe:)

Vi skal jo ikke vite kjønn på vår, men tenker at det må vel være fint og få sett nurket likevel:) Kan jo være spennende og få sett ansiktet til den lille på bildene og si hva vi tror det blir utifra dem feks ;)

Synes det var spesielt moro med nr.1 :)
Kan anbefale den i Sandvika.

Vi tok ikke med førstemann, og kommer ikke til å gjøre det denne gangen heller. Jeg syns babyene ser litt "ekle" ut i 3D jeg Hadde kanskje vurdert det dersom vi ikke hadde fått vite kjønn på ordinær UL. Nå får jeg ganske mange UL på grunn av tvillingsvangerskap etterhvert, så da regner jeg med at de ved en eller annen anledning klarer å se kjønn :) Men har inntrykk av at det er blitt veldig vanlig med 3D UL og de aller fleste er kjempefornøyde etterpå :)

Vi tok 3D ultralyd på Majorstuaklinikken i Bergen i 2010 når vi ventet storebror. 
UTROLIG klare bilder, og fikk en cd proppfull med bilder og videoer... 
Når han kom ut så følte jeg at jeg hadde sett han før, og var helt forelsket <3 
Var faktisk litt overrasket over at han kunne være finere enn de NYDELIGE 3dbildene.. hahha! <3

Vi skal på 3D ultralyd denne gangen også! På Majorstuaklinikken, utrolig dyktige folk altså!

Jeg skal bestille meg time ganske snart :) Gleder meg veldig .
Mange venninner har vært på 3D. Og de er så utrolig fornøyde :) Så hva kan jeg si... dette er ett minne for livet.. ikke minst så får jeg med meg et cd og bilder.. morro å ha det til lille nurke nå han kommer ut..:) Når han blir stor så kan han se på cd'en og se seg selv inni magen på mamma'en sin :) helt utrolig :) 

Back
Topp