3D UL

juniskatt13

Betatt av forumet
Noen av dere som skal på 3D UL? Jeg har kjempe lyst siden jeg ikke fikk noe særlig bra bilde på ordinær UL.. Pluss at jeg vil se lille gutten igjen da <3
 
Jeg er så heldig som har blitt henvist til en av Telemarks mest populære gyn. for ultralyd.. Pga ferie fikk jeg UL så seint som i uke 21. Men det var verdt å vente på.

Uansett, han gjør både rutinemessig 2D OG 3D Ultralyd... Både i uke 18 og i uke 32. Så de som går til han, får 3D automatisk på begge kontrollene. Vi fikk også tilbud om å få hele seansen på Dvd, noe vi takket ja til.. :o) Det har vært utrolig moro å vist fram den første film snutten av Lille Månemannen vår til familien som er overbegeistra over at vi får den aller første gutten i familien.. :o)



 
Skal på 3D i Trondheim 22.oktober :)
Er lenge til,men gleder meg enormt,pg vil gjerne vite om det er ei jente inne i magen :)
 
Definitivt! Jeg tror det er verdt det det koster, bildene er jo helt utrolige!!
 


hherre skrev:
Definitivt! Jeg tror det er verdt det det koster, bildene er jo helt utrolige!!


Hvor mye koster sånt da? Har ikke alle ultralyd-folk slikt utstyr i dag? Her jeg bor er det helt normalt å få både 2D og 3D på både kontroll i uke 18 og 32..
 
Vil, men bor alt for langt unna. Enten må jeg fly til Tromsø, eller så blir det å kjøre 8 t til Tromsø, og da blir det plutselig en veldig dyr UL :-/
 
Jeg var på 3D med jenta mi og det var veldig kjekt.
Eneste jeg reagerte på var at Majorstuaklinikken ikke spurte om vi ville ha med de medisinske målene, så dermed "bestemte" de bare prisen vi måtte betale emoticon
Men, det er verdt å ha gjort det en gang i løpet av svangerskapet emoticon
 


blida skrev:


hherre skrev:
Definitivt! Jeg tror det er verdt det det koster, bildene er jo helt utrolige!!


Hvor mye koster sånt da? Har ikke alle ultralyd-folk slikt utstyr i dag? Her jeg bor er det helt normalt å få både 2D og 3D på både kontroll i uke 18 og 32..

sett det er forskjellige priser men her i oslo ligger det på rundt 1100-1200 kr :) - Men ja det er nok garanter verdt pengene!
Vi fikk bare vanlig ul vi:(
 
Jeg bestiller meg time på ultralydklinikken i Oslo jeg Der kostet det 1200 kr m/bilder på papir, video og bilder på dvd!
 
Ska på to faktisk. En som blir dekket og en som jeg betaler selv.
Den jeg betaler selv koster 900kr og er ink. 3d/4d,film og bilder
 
Skal jo på ny ul den 9 september på sykehuset og en 5 oktober,da hos min private gyn. Da snakkte han om at det skulle bli 3D også :) Jeiiii
 


lykkebo skrev:
Ska på to faktisk. En som blir dekket og en som jeg betaler selv.
Den jeg betaler selv koster 900kr og er ink. 3d/4d,film og bilder


hvorfor er det så mange som får det dekket? hmm jeg vil åå..
 
Eg får dekket pga pco og har gått på pergo tabeletter,og pga eg har høgt(eller var det lavt??) stoff skifte.
 


lykkeliten-12 skrev:


lykkebo skrev:
Ska på to faktisk. En som blir dekket og en som jeg betaler selv.
Den jeg betaler selv koster 900kr og er ink. 3d/4d,film og bilder


hvorfor er det så mange som får det dekket? hmm jeg vil åå..


Nei det kan du si... Syntes dette burde vært en selvfølge jeg da.. Jeg ante egentlig ingenting om hva som var vanlig og ikke.. Men hos gynokologen jeg går til,  er det vanlig å se 3D og.. Uten at det koster noe ekstra... Merkelig at det skal være forskjell, ganske urettferdig egentlig..
 
Ja det syns jeg er dårlig assa.. men det er noe jeg absolutt vil gjøre uannsett, selvom det hadde jo ikke gjort noe å spart 1200 kr til noe annet fint til baby'n da!
 
Her i distriktet er det bare vanlig ultralyd vi får på sykehuset, så vi må bestille og betale 3D sjøl. Vi var med storesøster, så skal prøve å få en time til denne rundt samme uke som sist, så vi kan sammenligne litt og sånn. :) Kanskje jeg skal bestille idag med det samme??

Her koster det forresten 1250kr trur jeg, om jeg husker riktig, så er ingen billig affære, men vel verdt pengene!! :)
 
Nei det gidder jeg ikke bruke penger på for å være helt ærlig.. er så dyrt at da kan jeg heller kjøpe noe fint utstyr til babyen  for de pengene. Jeg kjenner spark hver eneste dag og det er koslig nok for meg
 
Back
Topp