3d ul

friele

Elsker forumet
Heisann jenter,i dag var vi på 3d....Det var kjempe flott,men lillejenta ville ikke ligge stille...Hun hadde armer og bein  oppe i ansiktet hele tiden,så det ble ikke noen bra bilder,bare ett par der du kan se litt av henne......Men det var litt av en opplevelse å se jenta vår slikHun har armen over ansiktet,men legger ut bilde likevell.....

Hehe har ser hun litt skummel ut,og nesen er litt ute av fokus,men måtte bare viseÅÅÅÅÅÅÅ så stolte vi er.....

ååå, så nydelig! synes det ser ut som hun smiler skikkelig på det siste bildet der![:)][:)] så gøy!

Kan vente dere ei vilter liten jente dere da eller?

Hehe... Synes hun var søt jeg, selv med armen foran ansiktet!

Ja det er ei jente ja...Hun var litt sjenert og ville ikke vise,men frøkna som tok ul,sa at det ikke var tvil[:D][:D]
Javisst er hun søt,kunne godt hatt bilde av hele ansiktet,men men....Ja det ser ut som hun smiler voldsomt på det siste bilde....Hun antok fødselsvekat å bli  på 3500 g,så det var jo kjempe fintAlt var kjempe fint med henne der inne[:D][:D]
Men jeg har aldri sett så aktiv hun var,hehe.....Det var sprell og spark å veiving,hun ligger med setet ned.Hun hadde bein over ansiktet,så det var riktig akrobatisk....Nei det var bare så fantastisk.....Jeg er sååååå forelska

kjempe flott søt lita tulle du har friele. hun så ut som hun stor glisa på det siste bildet da. morsomt å se. godt at allt er bra med henne.

Back
Topp