3D- UL

Tussi75

Forumet er livet
På tirsdag var jeg på 3D UL. Det var helt fantastisk og se den lille igjen [:)] Men lillegull var ikke helt samarbeidsvillig hos fotografen ,han lå med begge hendene oppe ved ansiktet og prøvde å finne "totten" sin ...Dessuten hadde han dratt navlestrengen slik at den lå litt på tvers av ansiktet ...
Men legen fikk lurt han til slutt da ...
Alt så fint og normalt ut ! Legen var 100% sikker på kjønnet,så nå har vi et UL bilde som det står penis på[:D]
Lillegutt var visst ikke spesielt liten ...han veide allerede 2 kg og var størrelsesmessig som han skulle være i uke 33...
Legen sa forsiktig at vi nok måtte regne med en vekt på nærmere 4 kg ved termin [;)]

åååå så morod et må være å se han på 3d, angrer på at jeg avbestilte timen min nå, men jeg synes det var så dyrt....  Så flott alt alt var bra, tenk at han er 2kg alt, synes ikke det var lenge siden de var 400g jeg hehe.. Tiden flyr

Her er UL bildet som det står penis på[:D]

Er han ikke søt ?

Åh så moro!!! Skal se lille klumpen om 1 uke jeg, det blir moro, skal ha med meg mamma og pappa... Men det er ikke 3-d da. Det gjør ikke noe...

2 kg allerede, det beviser jo bare at vi snart er ved målet... Jippi Oj

åhhhh...-for nå ble jeg ikke klar for å få gulle i armene mine!!!!??!!![8|][:D]
Han var helt nydelig!!!

ORIGINAL: Tussi75

Her er UL bildet som det står penis på[:D]

Unnskyld, men jeg sniker litt. Jeg skjønner ikke hvordan man kan se sånt jeg. Jeg må innrømme at jeg ikke så noen penis...

Det er ikke lett å se på det bildet jeg lastet opp fordi det ble så lite ...men vi så det vi når vi hadde fått litt forklaring [:D]
Måtte ha billed bevis fordi foreldrene mine hele tiden har gått og sagt at det blir en jente til tross for at vi har fått beskjed om at det blir en gutt på UL før [:D]

Så søt!!!
Vi var på 3D ultralyd i forrige uke å fikk se den vesle prinsen vår. Så klart å tydelig at det var en liten gutt og legen var 100% sikker.
Veldig rart og spennende å få se den lille i magen.
Veslegutten vår var heller ikke noe sælig fotogen. Han lå med både hender og føtter forann ansiktet, og sutta på stortåa. (he-he!)

Kjempesøt, fikk du med videosnutt også? Det fikk jeg og det blir jo gøy å vise fram når bebisen blir stor[:D]

Nei ,jeg fikk ikke noen videosnutt ,men det er kjempekoselig med bildene da ...
Han hadde så gode bollekinn og jeg syns at jeg tydelig kunne se at han hadde nesa til mannen min

Så utrolig herlig!!! Nå er jeg skikkelig spent på min ultralyd om litt over en uke! Håper virkelig vi kan se kjønnet da[;)]

søøøt[:D]  Gleder meg til å møte babisen min på virkelig[:D][:D][:D]

Samboern hadde ringt til fertilitetsklinikken i trheim i dag for å overrake meg med 3D-UL!! [:)]    Men desverre var det 5 mnd ventetid! Stakkars gutt, han var så lei seg når han fortalte det! Hadde gleda seg skikkelig, og planlagt det for lenge siden, men trodde ikke at det var sååå lang ventetid...[:'(][:(]

et nydelig lite gull[:)] jeg så tydelig penisen faktisk[8D]

Back
Topp