3D ul verdt det?

Tja, jo det var jo gøy, men hvis det i hovedsak er for bildene så kanskje ikke. Det er kanskje ikke det som havner i glass og ramme :p men veldig hyggelig å hilse på babyen igjen mellom OUL og fødsel da :-)

Vi syns det er veldig gøy, blir en gulrot for å få ukene til å gå :)

Vi skal ha det, planlegger printe i en glasskube. Vi har bilde av oss to i glasskube så vil veldig gjerne ha av barnet også :Heartred koste hva det koste vil

Ja, er jo så kjekt å hilse på. Gøy å ha bilder og filmer å se på resten av svangerskapet. :hilarious:
Vi skal i uke 28 :happy::happy::happy:

Jeg ville det nok mer i forrige svangerskap, men synes ikke helt det var verdt det. Nå fikk jeg ganske hyppige ultralyder da, så fikk jo se lille flere ganger underveis likevel. Kan hende det påvirket litt.

Når er det man «bør»/«pleier» å ta 3D ultralyd? Vi tenkte å ta med svigermor, da hun er fascinert over hvor mye man kan se nå kontra da hun var gravid på 70- og 80-tallet :hilarious:

Når er det man «bør»/«pleier» å ta 3D ultralyd? Vi tenkte å ta med svigermor, da hun er fascinert over hvor mye man kan se nå kontra da hun var gravid på 70- og 80-tallet :hilarious:
Uke 27-30 tro? Før det har babyen for lite fett og etterpå kan det bli vanskelig å få gode bilder :)

Vi hadde tatt det, hadde det ikkke vært for at vi skal pp ul hver 14 dag :p pga oppfølging sp da ser vi de jo ofte:)

Jeg syntes det var veldig verdt det med førstemann. Var en opplevelse å få se han så klart og tydelig ❤️ Hadde med meg mamma, og det var skikkelig koselig å gjøre det sammen med henne. Og så ble ventetiden mot termin litt kortere. Tar det nok denne gangen også :)

Valgte å ikke gå til 3D sist, og tenker ikke det nå heller. Hvordan barnet ser ut er en spenning jeg vil holde til han kommer :woot: ellers vet jeg jo alt. Kjønn ,ca størrelse.

Har et par ekstra 2D ultralyder hos gynekologen for indre ro.

Vi gjorde det sist, så må nå og :D
Syns det er greit, lenge mellom oul og fødsel.
Og klinikken har fått enda bedre utstyr nå enn sist, så veldig kult hvor gode bilder vi får!! Betaler ca 1800.
(Ahus er jo steinalderutstyr i forhold)

Vi blir å gjøre det i uke 28 og ta med døtrene våres og mammaen min :D Er så koselig å se de så tydelig og ikke minst se på filmklippen i ettertid når de blir større :rolleyes:

Har veldig lyst til å ta med storebror på det :)

Vi gjorde det med andre og tredje, angrer litt på at vi ikke gjorde det med førstemann. Har veldig lyst denne gangen også.

For min del følte jeg ikke at det var verdt det, fikk ingen fine bilder jeg kunne se noe på, og følte ikke at hun tok seg tid til å prøve en gang, men var jo også uheldig med måten han lå på og at morkaka lå i veien. Men hun gadd ikke at jeg skulle drikke noe søtt eller bevege meg litt da for å se om han snudde seg heller. Husker at jeg følte at det ikke var verdt pengene, så vi har ikke tenkt å gå på det denne gangen. Men er jo mange som får en kjempefin opplevelse og får kjempefine bilder av den lille da:-)

Det er mange steder som tilbyr ny time på et senere tidspunkt hvis man ikke får noen gode bilder. Kanskje et tips å sjekke opp om man kan dra til et sted som tilbyr det :)

For min del følte jeg ikke at det var verdt det, fikk ingen fine bilder jeg kunne se noe på, og følte ikke at hun tok seg tid til å prøve en gang, men var jo også uheldig med måten han lå på og at morkaka lå i veien. Men hun gadd ikke at jeg skulle drikke noe søtt eller bevege meg litt da for å se om han snudde seg heller. Husker at jeg følte at det ikke var verdt pengene, så vi har ikke tenkt å gå på det denne gangen. Men er jo mange som får en kjempefin opplevelse og får kjempefine bilder av den lille da:)
Hvor var dette? Greit å unngå det stedet :)

Back
Topp