2Mammaer2barn
Flørter med forumet
dere som har dratt på 3D ultralyd, her koster det 1500kr. Var det verdt det synes dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Uke 27-30 tro? Før det har babyen for lite fett og etterpå kan det bli vanskelig å få gode bilderNår er det man «bør»/«pleier» å ta 3D ultralyd? Vi tenkte å ta med svigermor, da hun er fascinert over hvor mye man kan se nå kontra da hun var gravid på 70- og 80-tallet![]()
Hvor var dette? Greit å unngå det stedetFor min del følte jeg ikke at det var verdt det, fikk ingen fine bilder jeg kunne se noe på, og følte ikke at hun tok seg tid til å prøve en gang, men var jo også uheldig med måten han lå på og at morkaka lå i veien. Men hun gadd ikke at jeg skulle drikke noe søtt eller bevege meg litt da for å se om han snudde seg heller. Husker at jeg følte at det ikke var verdt pengene, så vi har ikke tenkt å gå på det denne gangen. Men er jo mange som får en kjempefin opplevelse og får kjempefine bilder av den lille da![]()